Gå til innhold

hva er forskjellen på fitbit charge hr lagre og small?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hva er forskjellen? Og hvilken bør man gå for? 😊

Anonymous poster hash: 4493e...77c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Small går opp til 17 cm håndledd, mens Large går fra 17 cm og oppover.

Anonymous poster hash: fa81b...463
Skrevet

Det går an å måle på pakken, jeg var på grensen og gikk for small for de hadde kun small, men hadde muligens kjøpt large om de hadde hatt..

Skrevet

Mål håndleddet på det punktet som den skal være, altså 1 fingerbredde over håndledds knokkelen.

Under trening anbefaler de å ha den litt høyere på armen. Så lenge håndleddet ditt ikke er veldig lite så hadde jeg tatt large.

Skrevet

Gå i en butikk og prøv den på først

Skrevet

Takk for svar dere, kanskje lagre er best. Er tynn rundt håndleddet, men vet ikke om det er tynt nok for small. Får nok ta turen i butikk for prøving!

Skrevet (endret)

Jeg kunne ikke hatt large da small passer på det 3 ytterste hakket, er 80kg tung, lurt å prøve først

Endret av Dolly82
Skrevet

Takk for svar dere, kanskje lagre er best. Er tynn rundt håndleddet, men vet ikke om det er tynt nok for small. Får nok ta turen i butikk for prøving!

Som jeg skrev, small passer på håndledd opp til 17 cm.

Mitt håndledd er 16 cm, og jeg har det på 3. hakket på Small, og da kan jeg ha armbåndet 3-4 fingerbredder opp fra "bøyen" i håndleddet.

Datterens håndledd er 17 cm, og hun har det på ytterste hakket på Small, og da kan hun også ha det like langt opp fra "bøyen" som jeg kan.

Anonymous poster hash: fa81b...463

Skrevet

Takk igjen! Godt jeg ikke bare bestilte! Tror jeg skal ha skall, men skriver ut fra linken her og får målt! Så fint med god hjelp!

• 11 måneder senere...
Skrevet

Er krommingen det samme på small og large?? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...