Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mitt nærmeste apotek er disse glassene gratis.

Skrevet

Får du ikke nye der du leverer inn urinprøven? De som går regelmessig og leverer urin der jeg jobber får med seg nye til neste gang.

Skrevet

Tok alltid urinprøvene på legekontoret/helsestasjonen, jeg.

Skrevet

Masse billig på ebay! Der kan du virkelig hamstre inn hvis det er behov for fler ;)

Skrevet

Herregud, er det mulig?!

Tenk på alt du får GRATIS her i landet, ikke minst i forbindelse med graviditet og fødsel.. det er ikke lite penger det koster staten skal jeg si deg.

Alle kontroller er gratis, ultralyd, lønn til leger og jordmødre osv..

og på barselavdelingen får du gratis mat, klær og bleier til barnet, bind, you name it.

Synes det er smålig av deg å klage på at du må ut med småpenger for noen urinprøveglass.. kjenner jeg blir flau på dine vegne.

Anonymous poster hash: 0086e...a75

• Liker 8
Skrevet

Jeg syns logikken til mange her inne er helt på tryne. Folk skal ha barn, men å bruke (om så 25 kr dagen) på uringlass er liksom blitt en formue eller krise. Eller å bruke penger på prøver/undersøkelser hos legen er helt krise. Dere bruker pengene for å sjekke at helsen din og babyen er ok så jeg ser ikke problemet, tenk heller på hvor mye annet dritt dere sløser penger på i løpet av en måned.

Jeg har selv brukt mange tusen på medisiner for å bli gravid så kan ikke si det plager meg noe å bruke litt mer på ekstra oppfølging, ekstra prøver eller annet nå i ettertid.

Barn koster, som alt annet i samfunnet og velger du å bli irritert over hva urinprøveglass koster så bør du kanskje se litt over dine økonomiske prioriteringer.

Anonymous poster hash: 877fb...4d6

• Liker 2
Skrevet

Hvis sånne beløp utgjør en hel formue for din del, så bør du faktisk vente med å få barn og gjøre noe med den økonomiske situasjonen din.

• Liker 1
Skrevet

Wow for en respons! Greit nok formue var kanskje litt drøyt men synes det er småfrekt å gå så hardt til verks! Jeg går til kontroll med urin annen hver uke. Det har jeg gjort siden jeg ble gravid. Gjennomsnittelig vil det si ca 20 glass og her koster de 22 kroner på apoteket. Det er for meg mye penger unødvendig når det er snakk om plastglass som blir kastet !

Anonymous poster hash: c4c8a...7f3

20 glass bare. Du vet det tilsammen er 440 kr. Det er jo ikke mere enn to heftige runder i smågodthylla på kiosken :-p

Tror du får deg en overraskelse når ungen plopper ut :-)

• Liker 3
Skrevet

En formue faktisk?!

Anonymous poster hash: 9d42d...c05

Skrevet

På mitt nærmeste apotek er disse glassene gratis.

Det er det her jeg bor også. Vitus apotek :)

Anonymous poster hash: 9d42d...c05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...