Gå til innhold

Anbefaling av filmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er en 23år gammel jente som ser en del film, men sliter med å finne noen som er ordentlig bra. Kommer jo over en og annen innimellom, men broker veldig lang tid på å sitte og lete etter en hver gang.

Jeg liker romantiske filmer med en fin historie og action og spennende filmer :)

Beyond the lights og taken 3 er to filmer jeg har sett siste tiden og likt godt. Annet enn det så er Step up 1 og 3, never back down og ironman yndlingsfilmene mine. Er det en kjekkas med så hjelper jo det litt :fnise:

Håper på mange bra forslag! :D

Anonymous poster hash: c072b...2b3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du åpen for serier også, eller vil du helst ha filmer?

Anonymous poster hash: 5a8a1...886
Skrevet

TS her. Helst filmer, men tar gjerne imot forslag til serier også! :)

Forresten så er jeg ikke så glad I gamle filmer, så fint om filmforslagene er av nyere årstall (2005 og oppover kanskje?)

Skrevet

Liker du Ironman, burde du se resten av Avengers-filmene: Captain America, Thor og selvfølgelig Avengers (og Avengers 2 som kommer på kino om ikke så lenge!)

Disse er litt eldre, men har du sett Marie Antoinette, Moulin Rouge, Save the last dance, Ever After, Sherlock Holmes (Iron man spiller hovedrollen ;) ) Casanova, Hairspray, Inception (Leo og Tom Hardy, namnam), The Prestige (Hugh Jackman, Christian Bale, Scarlett Johanson). Noen forslag hvertfall!

Anonymous poster hash: 2259d...ff8
Skrevet (endret)

Liker du Ironman, burde du se resten av Avengers-filmene: Captain America, Thor og selvfølgelig Avengers (og Avengers 2 som kommer på kino om ikke så lenge!)

Disse er litt eldre, men har du sett Marie Antoinette, Moulin Rouge, Save the last dance, Ever After, Sherlock Holmes (Iron man spiller hovedrollen ;) ) Casanova, Hairspray, Inception (Leo og Tom Hardy, namnam), The Prestige (Hugh Jackman, Christian Bale, Scarlett Johanson). Noen forslag hvertfall!

Tusen takk, de skal sjekkes ut! :)

Endret av petrine91
Skrevet

Ingen flere som har tips? :)

Skrevet

Up in the Air så jeg i går :) også så jeg The Lincoln Lawyer forrige uke som også var spennende. Ellers er The Help også en veldig fin film som jeg så nylig.

Skrevet

Kan hende du liker The Kings Speech også! Colin Firth gjør en helt fantastisk rolle der!

Skrevet

The fault in our stars og The Intouchables. Begge er fantastisk fine filmer som jeg anbefaler på det sterkeste :)

Skrevet

The Spectacular Now er kjempefin!

Skrevet

Inception, Shutter Island, Sweeny Todd, Starship Trooper, Need for Speed?

Anonymous poster hash: 0522d...99b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...