Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå kan kan også dere kvinner få dere en waifu, eller husbandu som det heter. Og hva er vel bedre enn en "nice guy" pute? :)  Husbanduen er komplett med fedora, trench coat, cargo short og BMI på 30+

tumblr_nqpx73pR421ruw1vso1_1280.jpg

Anonymous poster hash: 3056c...bde
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konkurrere med ei PUTE?!?! Hadde vaska den på 90 grader, så hadde det vært over og ut med konkurrenten, gitt.

Deretter hadde jeg seriøst begynt å bekymre meg for mannens forstand.

Har sett tv-innslag ang japanske menns "forhold" til Waifu. I min verden fins det ett ord å si om det: PATETISK

Anonymous poster hash: dd850...b2d
Skrevet

Infidels+aren+t+with+it+yet+_45ec4611bef

Anonymous poster hash: 3056c...bde
Skrevet (endret)

Finnes det kvinnelige waifus?

Kunne jo vært spennende :-O

Endret av Choclit
Skrevet

Gjentar som andre her, så sinnsykt patetisk! Jeg kunne aldri vært sammen med en mann en waifu, kunne faktisk ikke vært sammen med en mann som hadde hatt en tidligere... Og om samboeren min nå plutselig hadde begynt å vandre rundt med en...PUTE og var forelsket i spill karakter, da hadde jeg mistet all respekten for han, sorry altså, men slik er det :P

Men nå tror jrg ikke disse mennene akkurat har kjæreste uansett, så tviler på at dette er en reell problemstilling.

Når det er sakt, det er faktisk veldig trist, det er jo faktisk et problem, men likevel, vi er overbefolket, så kanskje ikke så farlig...

Anonymous poster hash: 8f68a...403

• Liker 1
Skrevet

Det er helt OK at damer har dildo og sexleker?? Menn kan ikke ha noe? o_O

Aldri sett waifu før

Anonymous poster hash: deef2...e5b
Skrevet

:skratte:

Anonymous poster hash: 3a829...979
Skrevet

Det er helt OK at damer har dildo og sexleker?? Menn kan ikke ha noe? o_O

Aldri sett waifu før

Anonymous poster hash: deef2...e5b

Selvfølgelig skal menn få ha sexleketøy, i min mening hvertfall. Men waifu har ikke noe med sexleketøy å gjøre. Det er snakk om at du har et forhold, kjæresteforhold, til en datspillkarakter, som du får kjøpt en stor pute som skal være den fysiske representasjonen av den digitale karakteren...

Anonymous poster hash: bc197...16f

• Liker 1
Skrevet

Eh wtf? Må vær menn som ikke får seg ekte damer det der.

• 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...