Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men han er ikke sammen med dem samtidig med deg. Hvis du aksepterer at han du er sammen med har en waifu, så må du i realiteten konkurrere med henne om oppmerksomhet, siden han er sammen med dere begge samtidig.

Anonymous poster hash: 3056c...bde

Jeg har ikke noe behov for å ha monopol på min manns oppmerksomhet og kjærlighet.

Anonymous poster hash: 43637...f62

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fan ikke normalt.

Spot on. Det der er faen ikke normalt :sprettoy:

Anonymous poster hash: 46426...c52

• Liker 1
Skrevet

Og for å svare på ts sine spørsmål:

- Jeg synes det er turn off på alle tenkelige nivåer

- Jeg kunne IKKE taklet å være i et forhold med en som har en WAIFU. Til det har jeg for mye selvrespekt.

Og til slutt må jeg bare si; WTF?!? Hva skjer med verden? Det der er bare for.....sykt!

• Liker 2
Skrevet

Men han er ikke sammen med dem samtidig med deg. Hvis du aksepterer at han du er sammen med har en waifu, så må du i realiteten konkurrere med henne om oppmerksomhet, siden han er sammen med dere begge samtidig.

Tror jeg dævver, hahahahaha, skulle jeg føle at ei pute var noe jeg måtte konkurrere med?

Man er ikke SAMMEN med ei pute...

Anonymous poster hash: b551f...f48

• Liker 1
Skrevet

Om disse mennene syns kvinner er så kravstore at de heller vil rusle rundt med en pute under armen, be my guest. Men ikke kom å fortell meg at de ikke er sosialt tilbakestående da :plystre:

Anonymous poster hash: c6be0...aaa

Mannen synes vel skjeldent kvinnen er så kravstor at han ikke kan være med hun... det er vel heller hun som er så kravstor at hun ikke kan være med han...

Anonymous poster hash: 2e201...9a9

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg dævver, hahahahaha, skulle jeg føle at ei pute var noe jeg måtte konkurrere med?

Man er ikke SAMMEN med ei pute...

Det er ikke puten som er selve waifuen. Puten er bare en fysisk manifestasjon av en persons waifu.

Waifuen er anime-karakteren (eller fra videospill, manga, etc.), og det er eksempler på menn som har giftet seg med slike karakterer.

http://edition.cnn.com/2009/WORLD/asiapcf/12/16/japan.virtual.wedding/

• Liker 3
Skrevet

Som en annen så godt sa det, stopp verden...jeg vil av😂😂😂

Dette kan umulig være sunt??

• Liker 2
Skrevet

10a.jpg

Hehehe!!

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke puten som er selve waifuen. Puten er bare en fysisk manifestasjon av en persons waifu.

Waifuen er anime-karakteren (eller fra videospill, manga, etc.), og det er eksempler på menn som har giftet seg med slike karakterer.

:blink:

Og disse mannfolka får gå fritt omkring, udiagnostisert og umedisinert?

:daane:

• Liker 3
Skrevet

Om en mann drasser på en leke så er man jo en mann som drasser på en leke. I denne situasjonen er det en WAIFU, en animefigur på en pute, som man har et forhold til i en annen verden. Ikke en leke ;)

Har ikke en stor interesse for menn som har en WAIFU og om de har det så må de gjerne ha det. Det er jo en privat sak. Men jeg hadde følt psykisk og fysisk avtenning av et sånt opplegg og hadde ikke vært med på å være sammen med en fyr som har en WAIFU ;)

Anonymous poster hash: cf18c...9eb

Jo, det er en leke.

Det er en tegnet figur.

En ikke-eksisterende karakter som de fantaserer at fins og leker at de har et forhold til.

Så bærer de rundt på puten som en annen bamse.

Hvorfor skaffer de seg ikke bare en tamagotchi? Litt enklere å bære på, lizm...

• Liker 1
Skrevet

Spot on. Det der er faen ikke normalt :sprettoy:

Den psykologiske utviklingen må ha stoppet i femårsalderen, eller noe...

Skrevet

Desto verre...

Det er en tegneseriefigur, symbolisert ved en pute!!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg respekterer at man har forskjellige interesser altså, og det er ikke meningen å være utrivelig nå, men jeg synes dette bare er dumt. Jeg hadde aldri ville hatt interesse for en mann som hadde holdt på med dette. Hvorfor? fordi jeg synes det er barnslig. Jeg er ikke interessert i umodne menn. Men, det er sikkert flere jenter som synes dette er ok.

Skrevet

Sært... særere... særest!

• Liker 1
Skrevet

Haha!

Nei, dette er ikke normalt :-P

Aldri i livet om jeg hadde bytta ut dama mot en pute!

Men.... Dama har hintet om at hun liker dyna si nesten bedre enn meg... Er det rart??

Anonymous poster hash: 6cece...e5b

Skrevet

Kunne du taklet at din mann hadde en waifu ved siden av deg?

Dette er vel en oppkonstruert og helt uaktuell problemstilling.

Så vidt jeg forstår har noen sære menn en waifu SOM EN ERSTATNING FOR en levende kvinne.

Vi snakker ikke her om personer som kan ha en normal relasjon til en samboer/wife samtidig.

Jeg kjenner ingen som har en waifu, noen som vet om noen med waifu og en kone samtidig??

Anonymous poster hash: cac1e...6c8

Skrevet

Kjære AB, tror ikke det finnes en kvinne som er interessert i å date en mann som dater en pute, så den problematikken trenger ikke å diskuteres om.

Anonymous poster hash: 88648...c99

Skrevet

Hahahaha-- det der er max turn off for min del- om typen hadde hatt med seg en pute rundtomkring..Så jævlig Nørd- Wtf??

Anonymous poster hash: 6ff38...225

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...