AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Kunne det blitt skrevet en salgbar bok om livet ditt? Kanskje til og med en bestselger? Hvorfor\hvorfor ikke? Er det som har skjedd i livet ditt interessant nok til at andre ville likt å lese om det?Anonymous poster hash: c73e5...a08
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Tror ikke det hadde blitt særlig interessant eller spennende for andre å lese om mitt liv, dessverre. Men livet mitt har så langt vært helt ok, da. Anonymous poster hash: 92978...803
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 Jeg tror livet mitt, så langt, hadde vært veldig spennende og interessant å lese om, men om jeg vil brette meg ut er en annen sak. Anonymous poster hash: c8a10...085 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #4 Skrevet 18. februar 2015 Dessverre ville den blitt en bestselger. Mye spenning, drama, vold, og psykisk mishandling. Det eneste som mangler er sex. Anonymous poster hash: 5d0b4...976
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #5 Skrevet 18. februar 2015 Tviler sterkt på at den ville blitt salgbar dersom jeg hadde med mitt ordentlige navn. Skulle jeg skrevet en biografi om meg som jeg ønsket at skulle selge mye så hadde jeg nok vurdert å bruke et pseudonym da jeg aldri har vært utpreget populær. Jeg har heller aldri hatt den evnen å "få med meg" en større mengde med folk, så det hadde nok bare blitt de nærmeste som hadde lest den. Anonymous poster hash: 8eb7d...fa2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #6 Skrevet 18. februar 2015 Ja, den hadde faktisk garantert solgt en hel masse. Livet mitt er ganske så utrolig. Anonymous poster hash: c73e5...a08
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #7 Skrevet 18. februar 2015 Næh, tviler. Jeg har hatt en turbulent oppvekst, har en adhd-diagnose og har drevet med med masse tull. Men hvem har ikke det i disse dager? Jeg hører om så mye folk som sier de skal skrive bok om livet sitt og prøver å selge det inn hos forlag, men de aller færreste blir plukket ut. For den historien de ønsker å fortelle er sjeldent spennende for andre, selv om man kanskje tror det selv. Hvis jeg skulle skrevet bok om livet mitt måtte det isåfall blitt om en toårs-periode hvor jeg hang i et noe spesielt miljø. Men da er den jo interessant pga miljøet, og ikke pga meg. Anonymous poster hash: 26fc7...bd0
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #8 Skrevet 18. februar 2015 Ville nok blitt verdens kjedeligste bok, da livet mitt ikke er så forferdelig spennende. Anonymous poster hash: 5664c...94d
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #9 Skrevet 18. februar 2015 Ja, ville kalt den 60 shades of grey. Anonymous poster hash: 42ca5...8e1
Gjest Vind Skrevet 18. februar 2015 #10 Skrevet 18. februar 2015 Nei, mitt liv er ikke veldig bokmateriale
Gjest Belle âme Skrevet 18. februar 2015 #11 Skrevet 18. februar 2015 Eg trur noken ville likt den faktisk
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #12 Skrevet 19. februar 2015 Livet mitt har faktisk vært litt spennende jeg var helt korka i huet da jeg var ungdom. Fant på masse sprell, ulovlige ting, masse drama, jeg var forelska i alle gutta jeg så, hang med mange forskjellige mennesker, prøvde ut diverse utrygge ting. Jeg har en dagbok fra den tida som er supermorro og flau å lese. Jeg var helt gæren. Kunne sikkert blitt en interessant bok, en oppvekstroman eller ungdomsroman kanskje. Nå er ikke livet mitt så spennende da, har roa kraftig ned!Anonymous poster hash: 59325...587
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #13 Skrevet 19. februar 2015 Tror det hadde gått ann. Spiseforstyrrelse-bøker virker jo "populært" Anonymous poster hash: 98c7f...ca4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #14 Skrevet 19. februar 2015 Ja den hadde nok solgt bra! Jeg er tross alt fra en annen planet... Anonymous poster hash: d8f92...99f
daemonia Skrevet 19. februar 2015 #15 Skrevet 19. februar 2015 Jeg kan vel ikke si at mine utfordringer og erfaringer skiller seg betraktelig fra mange andres så jeg stiller meg heller tvilende til om noen hadde løpt skoa av seg for å kjøpe den pga selve historien. Skulle det vært en bestselger så måtte det vært skrevet på en veldig lettbeint og humoristisk måte. Men tragikomedier finnes det vel sikkert nok av også fra før?
TheHairyToothfairy Skrevet 19. februar 2015 #16 Skrevet 19. februar 2015 Boken hadde nok blitt en höydare, drama selger.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #17 Skrevet 19. februar 2015 Mobbing, depresjoner, spiseforstyrrelser og angst... Er ikke det det samme som alle andre går gjennom i oppveksten? Tror ikke den ville solgt noe særlig... Anonymous poster hash: 8b8e1...743
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #18 Skrevet 19. februar 2015 Mobbing->depresjoner->flytting->flere (feil?) venner-> festing, rus->enda en gang flytting->nye venner, bedre tider->utbrent->oppsøke hjelp->stoler på vedkommende->blir totalt hjernevasket (mister all kontkakt med familie og venner (i noen mnd) og misbrukt->rømmer->bosetter meg et sted jeg fant perfekt.... ..fremtiden vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 3feba...519
SardintrollReturns Skrevet 20. februar 2015 #19 Skrevet 20. februar 2015 Tja..... det hadde vel blitt en erotisk komedie med noen dramatiske/triste innslag her og der. Hadde vel kanskje funka som kiosklitteratur, noe folk kunne raske med seg i siste liten før de ga seg ut på en lang togreise/flytur.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #20 Skrevet 20. februar 2015 Ja, tror den kunne apellert til mange Ihvertfall hvis jeg får lov til å ta med litt slekt og forhistorie. Stikkord: Et mysterie som begynner rundt 1900 som innvolverer en gullbarr, hemmelig adopsjon, bedrag, vanskjøtsel, utradisjonelle livsvalg, utroskap, homofili, misbruk, alkoholisme, selvmordsforsøk, dysfunksjonalitet, vekst og transformasjon, voldtekt, spiseforstyrrelser, følger drømmen mot alle odds, lykkes og faller ned igjen, skjørhet i tilværelsen, tross alt er alle enda i live, utrolig nok.... kunne skrevet så mye mye mer, dette er bare en brøkdel. For å si det sånn, da jeg så på "de syv søstre" da jeg vokste opp, tenkte jeg at de hadde basert den på min egen familie, haha. Anonymous poster hash: 26631...a58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå