AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Hei! Er det noen som har erfaringer med polar loop? Jeg hadde tenkt å kjøpe et aktivitetsarmbånd, men trener en del, så muligheten til å koble til pulsbelte hadde vært fint. Så jeg lurer på om jeg skal kjøpe polar loop og pulsbelte polar H7 som kan kobles til telefon via Bluetooth til 500 hver. Er det noen som har erfaring med disse?Anonymous poster hash: 4a863...357
Dolly82 Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Jeg sverger til fitbit charge, har pulsbelte til telefonen og synes det krever mye mer batteri av telefonen min enn fitbit charge, for den må synce kontinuerlig når du trener, når jeg trener med fitbit charg synkroniserer jeg ikke med telefonen før etterpå om jeg ikke vil følge med hele tiden og derfor så sparer man batteri Og så er det ikke kjempebehagelig å ha på pulsbelte når man trener og skal ligge på magen så jeg synes det er en befrielse å slippe pulsbeltet og få målt pulsen hele dagen og skilt av treningsøktene i ettertid..
Dolly82 Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 http://versus.com/en/fitbit-charge-hr-vs-polar-loop
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #4 Skrevet 18. februar 2015 Polar loop er grei hvis du ikke har nikkelallergi. Garmin Vivofit er også et godt alternativ. Og til Dolly82. Jeg har Fitbit Charge HR, men logger treningen med pulsklokke likevel. Jeg liker å loggføre treningen for seg. Anonymous poster hash: 9b4c5...2b8
Dolly82 Skrevet 18. februar 2015 #5 Skrevet 18. februar 2015 MEn om du legger tidspunktet for trening inn i MFP så legger den seg inn i fitbit og viser forbrenning for akurat den timen.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #6 Skrevet 18. februar 2015 MEn om du legger tidspunktet for trening inn i MFP så legger den seg inn i fitbit og viser forbrenning for akurat den timen. Det stemmer, men jeg logger både kondisjonstrening og styrketrening på Polar. Der har jeg logget i mange år, og synes det er greit å ha treningsfilene på ett sted. Der får jeg oversikt over sportssonene jeg har trent i, fremgangen jeg har hatt, styrketreningen osv. Aktivitetsarmbånd er for meg mest nyttig mtp hverdagsaktiviteter, selv om den også logger treningen. Anonymous poster hash: 9b4c5...2b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå