Gå til innhold

Han vil møtes - NÅ! Med en gang!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Laget meg Sukker-profil og har ikke gjort annet enn å sette inn profilbilde,ta matchingtesten og fylle ut alder,interesser osv...Har ikke skrevet profiltekst.

Fikk likevel svar fra en som bare skrev "Hei" og jeg svarte tilbake at jeg likte profilen hans. Den virket seriøs.

Deretter fikk jeg 2-3 meldinger fra ham der han skrev han likte min også (hmmm...den er jo nesten ikke utfylt?) og i melding nr.3 spurte han om jeg ville treffes og bli litt bedre kjent.

Vi har altså ikke snakket sammen i det hele tatt og jeg føler det er for tidlig å møtes nå.

Hva synes dere,er dette vanlig? Og hva ville dere svart?

Anonymous poster hash: 4acdd...225
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bedre å møtes med en gang enn å sende ørten meldinger frem og tilbake.

Anonymous poster hash: d9fad...359
  • Liker 1
Skrevet

Enig. Er han i nær området. Why not. Selv hater jeg chatting i det uendelige... Bedre å få det avklart raskt.

• Liker 3
Skrevet

Veldig mange har erfart at det er i virkeligheten det skjer og dermed vil de ikke kaste bort tid på å skrive frem og tilbake og så se at det ikke er kjemi når man treffes. Hiv deg rundt og møt han.. på en offentlig plass med mennesker rundt deg! Kjøp en kaffe og gå en tur i byen f.eks..

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg har opplevd det flere ganger. Ofte skriver man lenge med noen og når man møtes er det ikke den samme kjemien. Det er bedre å treffes litt raskt.

Skrevet

Nesh. Vent heller noen år før du møter ham. Trenger ikke å snakke sammenhengende med han i de årene heller.

Anonymous poster hash: e1dab...e0f

Skrevet

Hadde jeg aldri gjort selv, ville ha funnet ut at vi hadde mye tilfelles før et møte/date. Trodde det var hele poenget med å finne noen på nett.

• Liker 3
Skrevet

Hadde jeg aldri gjort selv, ville ha funnet ut at vi hadde mye tilfelles før et møte/date. Trodde det var hele poenget med å finne noen på nett.

Du tenker som meg :)

For enkelte andre her er det visst ingen mellomting mellom å møtes etter melding nr.3 og 3 måneder!

Det er selvfølgelig uaktuelt å vente i evigheter med å treffes,men som du påpeker føler jeg at jeg må ha hatt litt kommunikasjon først.Han vet ingenting om meg - utenom utseende,høyde osv..Synes det er litt rart å ville møte noen kun på bakgrunn av det.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Synes samtalen/chatten bør vare lenge nok til at man vet litt om hverandre og har klart å demonstrere litt hvem man er, slik at begge vet litt hvorfor man faktisk vil treffes ;) Å treffes uten noe mer info enn hva slags hårfarge man har og hva slags middag man kjøper innimellom kan sikkert fungere i virkeligheten, men internett er en annen verden hehe.

Endret av 20052014
  • Liker 1
Skrevet

Synes det er kjempe kjedelig å chatte i det uendelige, man viser jo interesse og man viser at man har godkjent hverandre via å bruke tiden sin på det. Hvorfor ikke bare treffes i virkeligheten og se om det fungerer der også? Men synes samtalen/chatten bør vare lenge nok til at man vet litt om hverandre og har klart å demonstrere litt hvem man er, slik at begge vet litt hvorfor man faktisk vil treffes ;)Å treffes uten noe mer info enn hva slags hårfarge man har og hva slags middag man kjøper innimellom er litt for ukritisk.

Det er nettop det jeg føler er situasjonen her...

Ellers enig i det du skriver.

ts

Skrevet

Noen menn sitter i inngangsportalen på bli-kjent-steder og prøver seg på alle nye.

De sier det samme til alle og ser om det napper. Desperasjonen er stor hos enkelte.

Jeg ville gått forbi dem og ikke latt meg bedåre en eneste mm. :glare:

• Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker litt chatting først.Uansett om det er kjemien når man først møtes som betyr noe, så får man jo et visst inntrykk gjennom skrivingen også.Det hadde blitt rart å bare møtt opp til date uten å vite noe om ham på forhånd.

Skrevet

Jeg synes det er rart å møtes uten å ha sondert terrenget først. En må ha en viss formening om hvem der er en møter, hvis ikke blir det som en blind date.

• Liker 1
Gjest tomasjj
Skrevet

Du bør sjekke han ut litt mer før du bestemmer deg for å møtes eller ikke.

Mange som hiver seg over nytt kjøtt der.

Skrevet

Du bør sjekke han ut litt mer før du bestemmer deg for å møtes eller ikke.

Mange som hiver seg over nytt kjøtt der.

Ok.Trodde Sukker var mer seriøst enn Møteplassen,men kanskje det er mye likt.

Er så lei av nettdating nå at jeg vurderer å bare deaktivere hele profilen.

ts

Skrevet

Ok.Trodde Sukker var mer seriøst enn Møteplassen,men kanskje det er mye likt.

Er så lei av nettdating nå at jeg vurderer å bare deaktivere hele profilen.

ts

Så fordi en person på KG sier at mange hiver seg rundt å prøver seg på alle nye, så putter du han du han du skriver med i den båsen...................

Og så begynner du å klage over nettdating når du faktisk har møtt en person som vil treffe deg bare noen minutter etter at du har registrert deg..

Er du egentlig interessert i å møte noen, eller er du bare interessert i å ha noe å klage over? Det finnes faktisk mange her inne som virkelig kan sutre fordi de aldri får svar på meldinger eller kontakt med noe.. Skjerp deg!!

Still personen noen kritiske spørsmål som får deg til å se om dette er noen du kunne vurdert som partner og ta en kaffe med fyren hvis magefølelsen er god.

• Liker 3
Skrevet

Så fordi en person på KG sier at mange hiver seg rundt å prøver seg på alle nye, så putter du han du han du skriver med i den båsen...................

Og så begynner du å klage over nettdating når du faktisk har møtt en person som vil treffe deg bare noen minutter etter at du har registrert deg..

Er du egentlig interessert i å møte noen, eller er du bare interessert i å ha noe å klage over? Det finnes faktisk mange her inne som virkelig kan sutre fordi de aldri får svar på meldinger eller kontakt med noe.. Skjerp deg!!

Still personen noen kritiske spørsmål som får deg til å se om dette er noen du kunne vurdert som partner og ta en kaffe med fyren hvis magefølelsen er god.

Det var da voldsomt da?

Man bør være litt kristisk,ikke dra avgårde å møte alle med en gang,om man ikke føler man vil det vel? Og jeg har ikke klaget - bare spurt om andres meninger.Jeg føler et sterkt press om noen begynner å snakke om møter med en gang - FØR man har chattet. Slik er jeg bare,og det er så mange desperate folk på datingsider.Alt må liksom skje nå!med en gang!!!

Har deaktivert profilen nå og føler meg 100 kg lettere :)

ts

• Liker 2
Skrevet

Det var da voldsomt da?

Man bør være litt kristisk,ikke dra avgårde å møte alle med en gang,om man ikke føler man vil det vel? Og jeg har ikke klaget - bare spurt om andres meninger.Jeg føler et sterkt press om noen begynner å snakke om møter med en gang - FØR man har chattet. Slik er jeg bare,og det er så mange desperate folk på datingsider.Alt må liksom skje nå!med en gang!!!

Har deaktivert profilen nå og føler meg 100 kg lettere :)

ts

Så det går ikke an å bare si at -Hei, du jeg synes det blir litt tidlig å treffes med en gang, kan vi ikke snakke litt sammen først? Og se hva som skjer?

Ofte skrives det tråder her inne for å få en bekreftelse på det man selv har lyst til å høre. Du har tydeligvis panikk for å faktisk treffe noen og det er helt greit. Flott at du deaktiverte profilen din når du ikke er klar. .)

Gjest miss_sara
Skrevet

Jeg synes det virker som han er veldig desperat til å få seg noe.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...