Gå til innhold

resultatproblem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen kilo jeg gjerne vil bli kvitt... Jeg spiser sunt, passer på kaloriene og trener..

Jeg vil gjerne trene mye mer, men på grunn av lavt stoffskifte er ikke det mulig for meg.. Allikevel prøver jeg å jogge et par ganger i uken, går mye og tar noen styrkeøvelser ca hver dag.

Allikevel synes jeg ikke at jeg får noen resultater.

Noen som har noen tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reduser kaloriinntaket.

Anonymous poster hash: a8817...dd9
Skrevet

Reduser kaloriinntaket.

Anonymous poster hash: a8817...dd9

spiser ca 1200 om dagen, så vet ikke om det er så lurt å redusere enda mer :P

Skrevet

Enda mer hverdagsaktivitet og tyngre trening? Og heller juster kaloriinntaket litt opp? Vet forresten hvordan det er å spise ekstra lite pga stoffskifte, det er irriterende! Er du riktig medisinert?

Skrevet

Enda mer hverdagsaktivitet og tyngre trening? Og heller juster kaloriinntaket litt opp? Vet forresten hvordan det er å spise ekstra lite pga stoffskifte, det er irriterende! Er du riktig medisinert?

pga. stoffskifte kan jeg ikke trene tyngre enn det jeg gjør nå, da blir jeg liggende rett ut dagen etter... Går i stedet for buss når jeg skal noe i hverdagen, og prøve å ligge på minst 6000 skritt om dagen, helst 10 000 eller mer.. Har økt medisindosen for litt siden, og har merket økt energi etter det.Vet ikke om det er helt riktig enda, men skal ta nye blodprøver om ikke så lenge :)

- TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...