Minted Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Vet ikke om det finnes en lignende tråd fra før, men tenkte at her kan man dele det med andre om man har en litt kjip fml-opplevelse man trenger å få ut. Det er ikke ment til å være en negativ sutre-tråd, men et sted å dele og se at man ikke er alene, og kanskje man til og med klarer å se litt humoristisk på det :-). Andre forslag til "regler" for tråden må gjerne komme fra andre. Min FML i dag: å bli gratulert for å være gravid uten å være det, og det er ikke første gangen det har skjedd heller. Får bruke det som en ekstra motivasjon til å trene mer... 1
Gjest incognita Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 (endret) litt som fmylife.com? Morsomt! Jeg har en: Lyset i kjøleskapet har egentlig aldri fungert, men jeg har ikke hatt ork (eller tid?) til å ta tak i det, men i dag fant jeg ut at det var dårlig kontakt på bryteren. Jeg presset på den og styrte på, fikk den ikke til å funke. Ringte leverandøren og satt på vent i en god halvtime, support-duden ville ha serienummeret på kjøleskapet, så jeg måtte legge fra meg tlf og få dratt det frem så jeg fikk sett bakpå. En god halvtime ut i samtalen sier han humoristisk "Du er sikker på det er pære i da?" .............Det var det ikke. FML Endret 18. februar 2015 av incognita 3
Crobern Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 litt som fmylife.com? Morsomt! Jeg har en: Lyset i kjøleskapet har egentlig aldri fungert, men jeg har ikke hatt ork (eller tid?) til å ta tak i det, i dag fant jeg ut at det var dårlig kontakt. Jeg presset på den og styrte på, fikk den ikke til å funke. Ringte leverandøren og satt på vent i en god halvtime, support-duden ville ha serienummeret på kjøleskapet, så jeg måtte legge fra meg tlf og få dratt det frem så jeg fikk sett bakpå. En god halvtime ut i samtalen sier han humoristisk "Du er sikker på det er pære i da?" .............Det var det ikke. FML Haha!! Klassisk!!! Takk for en god latter
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #4 Skrevet 18. februar 2015 FML betyr hva? Anonymous poster hash: 96671...3ee
Minted Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2015 FML betyr hva? Anonymous poster hash: 96671...3ee FML = fuck my life. Forkortelse/meme når livet er litt dritt
Crobern Skrevet 18. februar 2015 #6 Skrevet 18. februar 2015 FML betyr hva? Anonymous poster hash: 96671...3ee Fuck my life
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #7 Skrevet 18. februar 2015 Hadde hodepine fra helvete men fikk ikke kjøpt paracet på butikken i dag morges fordi jeg ikke hadde godkjent legg. WTF? Jeg er 32! Måtte hjem og hente legg og dro på en annen butikk. Anonymous poster hash: 285d7...462
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #8 Skrevet 18. februar 2015 Hadde hodepine fra helvete men fikk ikke kjøpt paracet på butikken i dag morges fordi jeg ikke hadde godkjent legg. WTF? Jeg er 32! Måtte hjem og hente legg og dro på en annen butikk. Anonymous poster hash: 285d7...462 Ta det som et kompliment, du ser ung ut:) Anonymous poster hash: 408b9...074
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå