Gå til innhold

Bestille fra f.eks feelunique - levering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg bestilte for første gang fra feelunique i januar. Pakken ble sendt den 30.01.2015 og har ennå ikke dukket opp? Er det noe som kan ha skjedd, eller bruker det å være så treigt? Jeg betalte under 300 for både produktene og frakten, så tollen burde ikke vært noe problem.

Anonymous poster hash: 18303...057
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg bestilte for første gang fra feelunique i januar. Pakken ble sendt den 30.01.2015 og har ennå ikke dukket opp? Er det noe som kan ha skjedd, eller bruker det å være så treigt? Jeg betalte under 300 for både produktene og frakten, så tollen burde ikke vært noe problem.

Anonymous poster hash: 18303...057

Det hender at ting tar lengre tid enn 1-2 uker. pakken kan ta seg en ekstra jordomseiling, det kan være forsinkelser på et postfly, eller den kan ha falt utenfor en leveringskasse og dermed blir forsinket. Selv hadde jeg gitt opp en pakke jeg bestilte fra feelunique i november. Dukket plutselig opp i postkassen nå i februar. Da var det gått to mnd.

Du skal se pakken din er rett rundt hjørnet!

Anonymous poster hash: fd4e4...69d

Gjest Raptuza
Skrevet

Signerer denne. Feeluniqe pakker kan vera veldig trege. Bestilte og pakke i nov, under tollgrensa på 200 kr, men den kom ikkje før for et par veker sidan. Så i verste fall 2 mnd.

Skrevet

Normalt har det gått ganske raskt å få pakkene fra FeelUnique (med tanke på at det er et annet land), men jeg har to pakker som jeg venter på nå som har tatt unormalt lang tid... så mulig det er forsinkelser i hele systemet akkurat nå.

Anonymous poster hash: a4100...04a
Skrevet

Hm, det har jeg aldri opplevd. Som regel får jeg pakken min innen 1 uke.

• Liker 1
Skrevet

Mine pakker kommer som oftest etter ca 10 dager,men hvis jeg bestiller pakke med parfyme eller hårspray så tar det litt over 3 uker :)

Anonymous poster hash: 333f2...633
Skrevet

Har bestilt og ting som ikke har kommet, men da har jeg sagt i fra og fått pengene igjen :)

Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med feelunique. Det kan av og til ta litt tid, men jeg har ikke opplevd å lenge som du beskriver.

Anonymous poster hash: 2ea4a...cd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...