AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Jeg er så blakk nå at jeg vurderer å tråle et par Kiwi-butikker i nærheten for å se etter varer som går ut på dato. Men da lurer jeg på, vil ikke de ansatte lure på hva jeg driver med når jeg leter etter datovarer? Jeg har aldri gjort det før, så er litt nervøs mtp dette. Noen som pleier å gjøre dette her inne? Anonymous poster hash: 054ae...eb9
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Det er lenge siden jeg gjorde det. Jeg gjorde det ikke på fast basis, men bare noen få ganger om jeg hadde god tid. Jeg hadde de samme tankene som deg, men ingen ansatte så surt på meg der jeg trålet hyllene etter datovarer. De som satt i kassa derimot, kunne bli aggressive om jeg hadde uflaks, men noen var også kjempehyggelige. En av dem ga meg faktisk en rask introduksjon i hvordan reglene fungerte, og sa det var flott at de fikk hjelp til å bli kvitt gamle varer. De siste par gangene jeg fant noen småting har handelen gått som en helt vanlig rutinehandel, ingen sure miner. Men som sagt, det er lenge siden, sånn omtrent en håndfull år. Anonymous poster hash: ad8e9...b56 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 Det er lenge siden jeg gjorde det. Jeg gjorde det ikke på fast basis, men bare noen få ganger om jeg hadde god tid. Jeg hadde de samme tankene som deg, men ingen ansatte så surt på meg der jeg trålet hyllene etter datovarer. De som satt i kassa derimot, kunne bli aggressive om jeg hadde uflaks, men noen var også kjempehyggelige. En av dem ga meg faktisk en rask introduksjon i hvordan reglene fungerte, og sa det var flott at de fikk hjelp til å bli kvitt gamle varer. De siste par gangene jeg fant noen småting har handelen gått som en helt vanlig rutinehandel, ingen sure miner. Men som sagt, det er lenge siden, sånn omtrent en håndfull år. Anonymous poster hash: ad8e9...b56 Takk for svar! Jeg får bare hoppe i det, da. Anonymous poster hash: 054ae...eb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå