AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Jeg har siste 1,5 uken hatt sinnsykt vonde legger, og innser at jeg muligens har løpt litt for mye på forfot ved omlegging av løpestilen. Var på trening på fredag, og måtte gi meg halvveis i timen fordi den ene leggen nesten ikke bar meg. Kjøpt kompresjonsstrømper og gått med de av og på siden fredag, har naturlig nok ikke løpt noe denne uken, og holder på å gå på veggen. Har en hund som trenger daglig mosjon så har gått ca en mil med henne hver dag siden fredag, og kjenner det godt i nedoverbakkene, men nå kun i den ene leggen. Hva er egentlig veien videre? Googler, men synes dte er så mange ulike meninger og råd. Er det noen som har konkrete erfaringer med dette? Jeg har pleid å løpe mellom 2 og 4 mil i uken, og blir rett og slett smått sprø av dette. Anonymous poster hash: 2eb00...e32
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Jeg har siste 1,5 uken hatt sinnsykt vonde legger, og innser at jeg muligens har løpt litt for mye på forfot ved omlegging av løpestilen. Var på trening på fredag, og måtte gi meg halvveis i timen fordi den ene leggen nesten ikke bar meg. Kjøpt kompresjonsstrømper og gått med de av og på siden fredag, har naturlig nok ikke løpt noe denne uken, og holder på å gå på veggen. Har en hund som trenger daglig mosjon så har gått ca en mil med henne hver dag siden fredag, og kjenner det godt i nedoverbakkene, men nå kun i den ene leggen. Hva er egentlig veien videre? Googler, men synes dte er så mange ulike meninger og råd. Er det noen som har konkrete erfaringer med dette? Jeg har pleid å løpe mellom 2 og 4 mil i uken, og blir rett og slett smått sprø av dette. Anonymous poster hash: 2eb00...e32 Anonymous poster hash: 2eb00...e32
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 Jeg har siste 1,5 uken hatt sinnsykt vonde legger, og innser at jeg muligens har løpt litt for mye på forfot ved omlegging av løpestilen. Var på trening på fredag, og måtte gi meg halvveis i timen fordi den ene leggen nesten ikke bar meg. Kjøpt kompresjonsstrømper og gått med de av og på siden fredag, har naturlig nok ikke løpt noe denne uken, og holder på å gå på veggen. Har en hund som trenger daglig mosjon så har gått ca en mil med henne hver dag siden fredag, og kjenner det godt i nedoverbakkene, men nå kun i den ene leggen. Hva er egentlig veien videre? Googler, men synes dte er så mange ulike meninger og råd. Er det noen som har konkrete erfaringer med dette? Jeg har pleid å løpe mellom 2 og 4 mil i uken, og blir rett og slett smått sprø av dette. Anonymous poster hash: 2eb00...e32 Jeg har selvsagt skikkelige sko og flere par, alle løpstestet hos løplabbet. Har løpt jevnt og trutt siste året, og fått ros for generelt god løpsteknikk, bare at jeg har hatt en tendens til å havne litt for mye bakpå. Anonymous poster hash: 2eb00...e32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå