AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Jeg skal søke om aap om en måned, og nevte dette for legen på mandag når jeg var der. Men jeg fikk ikke noe respons på det, derfor ringte jeg ned idag for å be hu bak skranken om å sende han et lite notat på det. For å være sikker. Men da mente hu at jeg måtte komme inn, for jeg måtte være der når legen skulle skrive denne erklæringa? Er dette riktig? Jeg har en vikar mens legen min er i permisjon som er totalt ubrukelig, derfor stresser jeg litt. Anonymous poster hash: 2749a...1fa
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Jeg var ikke tilstede da legen min søkte om AAP. Følte det gikk helt automatisk, fordi legen passet på at jeg skulle rett over på det da sykemeldingen gikk ut 1 år etter at jeg ble syk. Merket ikke overgangen annet enn at jeg måtte begynne å fylle ut meldekort. Anonymous poster hash: b84f4...7df
Gjest Vevila Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 Jeg var heller ikke tilstedet når det ble søkt om aap, men gjerne legen vil høre litt mer med deg om han ikke har hele sykehistorien din?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #4 Skrevet 18. februar 2015 Det er du som søker om AAP på NAV.no, men legen må sende legeerklæring. Du bør jo være tilstede når legeerklæringen skrives, spesielt dersom legen din ikke kjenner saken din godt. Anonymous poster hash: 8aaa3...646
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå