Gå til innhold

hvilken peeling liker du best?  

1. 1. hvilken peeling liker du best?

• dermalogica daily microfoliant
      3
    • dermalogica skin prep scrub
      0
    • annen (nevn gjerne hvilken)
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

har brukt dermalogica daily microfoliant i godt over et halvt år nå, og har egentlig vært godt fornøyd.

Har blandingshud som har vært vanskelig å finne produkter til, hadde alltid problemer. Når jeg begynte å bruke denne nesten så og si daglig og fikk skrubbet vekk "overlaget" for så å smøre seg med en fet krem *(jeg som eg trodde jeg måtte ha en krem for fet hud ikke tørr...), har det hjulpet betraktelig. Viste seg at overhuden min er fet mens underhuden er tørr. ikke lett det der.

men tilbake til det jeg egentlig lurer på. Ser at flere her bruker skin prep scrub og er fristet til å prøve denne. Har derfor noen spørsmål:

- er det krem/gelkonsistens eller funker den på samme måte med pulsver som daily micro.?

- billigere er den, men vil det si at den også ikke er så drøy som daily micro.?

- hvilken hudtype passer den best for?

- sist bestilte jeg daily micro. over nett fra strawberry og slapp dengang tollen. Ser at prisen er 297,- så de må jo ha skrevet ned prisen da... kan jeg ta sjansen på at de gjør det? hva skjer og hva gjør jeg hvis ikke?

kan det da heller lønne seg å kjøpe stor størrelse og heller betale toll???

takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Cliniques gentle exfoliator og er veldig fornøyd. Det eneste må være at den er litt udrøy. -Men så er prisen ganske rimlig.

Gjest Ethereal
Skrevet

Skin Prep Scrub er en vanlig skrubbekrem, altså ikke pulver som Daily Microfoliant. Jeg tror den koster ca 200 hos LF, og for det får du 74gram, og det er ikke så ille. Men jeg har ikke prøvd den, så kan ikke si noe om effekten.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Har ikke prøvd så mange jeg. Bare Nivea sin og Body Shop Seaweed.

Er veldig fornøyd med Seaweed, så har liksom slått meg til ro med den :)

Skrevet

Jeg liker ikke Skin Prep Scrub. Den lukter kvalmende og er litt for grov for min sensitive hud.

På en annen side, så tørker den ikke ut huden som Daily Microfoliant.

Skrevet

Jeg liker billige St. Ives. Merkelig nok så tørket daily microfoliant ut huden min, og jeg har ikke tørr hud..mistenker det var noe jeg ikke tålte i den.

Skrevet

Er på jakt etter den perfekte.

Akkurat nå bruker jeg St.Ives, men føler den er litt vel grov og slem mot huden.

Liker at det "tar" litt, men det får da være grenser :-?

Føles som å gnikke huden med store biter valnøttskall...

Må finne en ny snart, for jeg er ikke fornøyd med DailyMicrof. heller, den skrubber ikke nok, den får bare selvbruningen til å flasse. Så hvis den skal virke opptimalt må jeg nok bruke den minst annenhver dag, men da kommer jeg også til å se ut som et levende lik :sjokk:

Skrevet

Jeg bruker Skin Prep Scrub ca en gang i uken som et supplement til Daily Microfoliant (som jeg bruker så og si hver dag).

Det er en vanlig skrubbekrem med korn, jeg synes den er mild og fin til min sensitive/blandingshud (får lett kviser eller blir knusktørr dersom huden blir irritert av sterke produkter). Jeg tror den er ment å passe til alle hudtyper, i hvert fall inngår den i et dermalogica-kit for normal til fet hud.

Jeg kjøpte skrubben hos lookfantastic.com, husker ikke hva prisen var, men den er i alle fall drøy. Det må være et halvt år siden jeg kjøpte den, har fortsatt mer igjen. Det er ikke så mye som trengs, tilsvarende en liten nøtt (?)er nok. Huden blir myk og fin. Til og med husets herre (med fet hud) har tatt den i bruk. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...