AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Hunden spiste restene av et griseøre, han spydde det opp 6 ganger før han klarte å svelge det for godt..uh.. Hvordan spiser deres hund griseører? Anonymous poster hash: b906f...935
Gjest Margit Spat Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Min hund knasker dem i seg uten mer om og men, heldigvis!
Shinigami Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 Hunden min sluker dem omtrent, hehe. Eller knasker og tygger, men spiser opo ganske fort uten problemer
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #4 Skrevet 18. februar 2015 Hunden spiste restene av et griseøre, han spydde det opp 6 ganger før han klarte å svelge det for godt..uh.. Hvordan spiser deres hund griseører?Anonymous poster hash: b906f...935 Han ble kanskje litt glupsk? Anonymous poster hash: e2eaf...afc
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #5 Skrevet 18. februar 2015 Han ble kanskje litt glupsk? Anonymous poster hash: e2eaf...afc Ja. Men han er liten og, så sliter litt med disse ørene. Ville heller spise hele enn å tygge ferdig resten.. Tulling Anonymous poster hash: b906f...935
SjiraffenLaffen Skrevet 18. februar 2015 #6 Skrevet 18. februar 2015 Ja. Men han er liten og, så sliter litt med disse ørene. Ville heller spise hele enn å tygge ferdig resten.. Tulling Anonymous poster hash: b906f...935 Kjøp strimlete griseører eller lammeører, de er mindre. Om han er liten kan det godt tenkes at et helt griseøre rett og slett blir for mye for han. De er ganske store, i hvertfall de fra Provit. Hunden vår knasker de i seg og koser seg med de. Har aldri spydd av dem.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #7 Skrevet 18. februar 2015 Hunden min får ikke griseøre av den grunn at hun en gang satte et fast i halsen da hun gjorde slik din hund gjorde. Gir henne kun grisehale o.l. Anonymous poster hash: dc092...b44
Rainbow Skrevet 18. februar 2015 #8 Skrevet 18. februar 2015 (endret) Hunden min får det, tar det med ut i stua, slipper det i gulvet og kommer inn igjen på kjøkkenet for å spørre om vi har noe bedre. Det har vi ikke. Så går han tilbake, griper øret og kaster det rundt på gulvet så det smeller, mens han hopper etter og logrer med den digre viftehalen sin og kaster på hodet. Hiver griseøret rundt litt til, og så...er han ferdig. Gidder ikke spise det! Endret 18. februar 2015 av Rainbow81
Frk.K Skrevet 19. februar 2015 #9 Skrevet 19. februar 2015 Av og til så leker han med det andre ganger så spiser han det opp med engang. Går jeg med engang jeg har gitt det så hender det at han sparer det til jeg kommer hjem igjen.. Tror han er litt lei griseører, fordi han fikk det så ofte som valp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå