AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Ble dumpa for ikke så lenge siden. Ser hvorfor vi måtte gjøre det slutt, men jeg ville heller være sammen med han og jobbe med forholdet. Vi hadde ikke hatt sex på 4-5 måneder da det ble slutt (fra hans side) og kjenner at jeg begynner å bli veldig klar for å ha sex nå som jeg er singel. Er bare redd for at det kanskje er litt tidlig? Har noen noe erfaringer med rebounds? Hvor lenge etter bruddet fant du en og hvordan var det? Anonymous poster hash: 08571...74c
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Jeg lurer også på dette - hvordan fungerer rebound på kort og lengre sikt?Anonymous poster hash: 5d551...b5a
peppermyntete Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 Rebound fungerer vel litt på samme måte som en god ff der man faktisk gjør ting sammen utover sex. Gjør det i alle fall klart hva du er ute etter, så du ikke sårer noen
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 jeg gikk rett inn i rebound, og endte med å sørge mer over mine rebound når han pakket snippsekken, enn min partner igjennom mange år.. sær følelse. Lurt? Nei, tror ikke det.. bedre med fuckfriend da tror jeg.. eller bare finne seg en ONS.. funket bedre for min del, rakk ikke få følelser. Anonymous poster hash: a8f7f...08d
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Bare pass på å ikke blande begrepene rebound og "ny kjæreste" slik at den nye blir introdusert som ny kjæreste for resten av storfamilien kort tid etter bruddet. Jeg synes det er viktig at folk lager grenser for slike ting tidlig i "forholdet" når det ikke er snakk om noe seriøst slik at andre "slipper å bli dratt inn i det". Anonymous poster hash: 23e6d...051
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Ingen vil vel være noens rebound, la være sier jeg. Anonymous poster hash: 64c37...f2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå