Gå til innhold

jeg har gjort storebror til syndebukk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjelder min eldste sønn. Jeg har gjort på en måte med vilje han til en syndebukk for mine feiltakelser. Jeg angrer bittert på det jeg har gjort fordi jeg har også visst en destruktiv atferd om meg selv en viss periode samtidig som jeg fikk hjelp fra forskjellige instanser som bup og BV. Det var de på bup som sa at jeg hadde et annet syn på gutten enn de hadde det i barnehagen. Jeg ønsker mer enn gjerne få dette rettet opp med min kjæreste øysten. Det føles ubevisst fra min side at jeg har gjort dette samtidig som jeg vet at det ikke er tilfelle. Bup kalte oss for traumatiserte.

Anonymous poster hash: 558b6...fa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke her på KG du burde søke hjelp da dette ser ut til å kreve profesjonell kompetanse.

Anonymous poster hash: d49ce...c26
  • Liker 3
Gjest Blomsterert
Skrevet

Det gjelder min eldste sønn. Jeg har gjort på en måte med vilje han til en syndebukk for mine feiltakelser. Jeg angrer bittert på det jeg har gjort fordi jeg har også visst en destruktiv atferd om meg selv en viss periode samtidig som jeg fikk hjelp fra forskjellige instanser som bup og BV. Det var de på bup som sa at jeg hadde et annet syn på gutten enn de hadde det i barnehagen. Jeg ønsker mer enn gjerne få dette rettet opp med min kjæreste øysten. Det føles ubevisst fra min side at jeg har gjort dette samtidig som jeg vet at det ikke er tilfelle. Bup kalte oss for traumatiserte.

Anonymous poster hash: 558b6...fa1

Det er ikke lett å si noe,-du skriver litt uforståelig for meg. Det jeg forstår,er at du sliter så en :hug: får du.

Skrevet

Det er bra du har fått litt selvinnstikt, da! Og at du angrer!

Om du vil få et nært forhold til sønnen din igjen, spørs på sønnen din. Jeg skjønner godt at han ikke har full tillit til deg, men kanskje du klarer å bygge en bro igjen?

Men du kan ikke tvinge sønnen din til å elske deg eller å tilgi deg, det er opp til han.

Anonymous poster hash: 6f795...dba
Skrevet

Som det sies over her - det er flott at du har selvinnsikt, og at du angrer. Ønsker dere lykke til videre.

Anonymous poster hash: e13b3...b3f
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...