Gå til innhold

Hvordan slutte å ha reservert nummer...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når nummeret mitt blir søkt på i telefonkatalogen kommer det at personen er reservert mot opplysninger.. hvordan får man vekk dette? Forresten, om en arb.giver elns prøver å søke deg opp, eller på nr ditt.. kan det virke merkelig å være resvert mot opplysninger? Som om det er noen du skal gjemme deg for? :P

Kjenner veldig få som har reservert seg..

Anonymous poster hash: 1e3ec...ffd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt mobiloperatøren din, de kan fjerne reservasjonen. Hva arbeidsgiver tenker om det kan jeg ikke svare på. Selv er jeg reservert fordi jeg begynte å få ubehagelige meldinger og innringninger fra folk som var misfornøyde med hvordan jeg styrte en Facebookside.

Anonymous poster hash: 23b73...654
Skrevet

Det er helt vanlig å reservere seg, svært mange som har gjort det. Ingen som synes det er noe merkelig. De fleste gjør det ikke, men det hadde vært ganske sprøtt om en arbeidsgiver skulle tenkt noe sånt.

Anonymous poster hash: 6e972...787
Skrevet

Den eneste måten å få fred for telefonselgere på, er å reservere nummeret, er det så rart at man ikke ønsker å bli nedringt i tide og utide?

Jada, jeg og flere med meg vet om reservering mot telefonsalg i brreg.no, men selgere overser at en er reservert.

Anonymous poster hash: 46102...46b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...