Gå til innhold

Årets mest underpriste leilighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva så? Det bekrefter jo bare at prisene i Oslo er helt hinsides all fornuft! Aldri i livet om jeg hadde betalt overpris for et bøttekott...

Jeg bor selv i en 115 kvm leilighet til bare 3,4 millioner, men ville ikke betalt noe mer for den. Og det er sentralt i forhold til 2 store byer.

Anonymous poster hash: 92124...112

Du kan ikke sammenligne slik. Oslo sentrum blir noe helt annet. Selvfølgelig vil prisene der være mye høyere. Tilbud-etterspørsel.

Anonymous poster hash: ae3c9...a4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke sammenligne slik. Oslo sentrum blir noe helt annet. Selvfølgelig vil prisene der være mye høyere. Tilbud-etterspørsel.

Hva er så flott med Oslo sentrum som gjør det verdt å betale mangedobbel pris da?

Jeg ser ikke virkelig ikke greia, og det er grunnen til at jeg flyttet ut av Oslo i utgangspunktet. Oppskrytt.

Skrevet

Svindyr leilighet spør du meg, knøttliten. Får en enebolig til den prisen 40 min. unna Oslo.

Anonymous poster hash: 06ac8...44f
  • Liker 2
Skrevet

Ja prisen der er høy, og det kan hende denne også går over prisantydning. Men dette er av de mindre attraktive sentrumsnære områdene.

Anonymous poster hash: def5f...1cb

• Liker 1
Skrevet

Hva er så flott med Oslo sentrum som gjør det verdt å betale mangedobbel pris da?

Jeg ser ikke virkelig ikke greia, og det er grunnen til at jeg flyttet ut av Oslo i utgangspunktet. Oppskrytt.

Vel. Det er smak og behag. Noen liker dattra og noen liker mora. Noen liker by noen liker bygda.

Oslo er ikke unik. I hvilken som helst hovedstad rundt om i verden vil du ha et mer presset og dyrere boligmarked. Ikke noe spesielt dette.

• Liker 2
Skrevet

Jeg eier en nyere 45 kvadratmeter stor leilighet i et finere strøk i en annen storby hvor prisene er høye, som gikk for 2 250. Ikke spesielt lav pris, altså

Anonymous poster hash: 81158...314

• Liker 1
Skrevet

Meg over her. Og det er 3 roms

Anonymous poster hash: 81158...314

Skrevet

Selv om det ikke er det beste strøket i byen liker jeg beliggenheten til selve bygget. På en bakketopp med ankomst kun fra hovedvei. Og ligger der omsluttet i grøntareal som en borg. Stort pluss med egen parkering nedi i kjeller.

Skrevet

Forresten håpløst tullete førsteinnlegg. Tipper TS er selger. Alle som selger (inkl megler) ønsker jo å få en høyest mulig pris. Å nedvurdere denne leiligheten i form av å si at den er billig blir jo tolket som at det er noe galt med den. Ingenting er gratis her i verden, og finner man noe som objektivt sett virker for godt til å være sant, så er det nettopp det.

Vi har nettopp kjøpt hus, og synes vi fikk en utrolig bra deal. Men det er pga våre behov og ønsker.
Rent objektivt virker denne leiligheten som helt ok. Ikke mer, ikke mindre. Kanskje litt dyr ift. mine behov.

Anonymous poster hash: c21f0...f06
Skrevet

Jeg antar at TS er selger, så jeg skal gi et lite tips for å få mulige kjøpere til å bli interessert: KVITT DEG MED HUNDESKULPTURER OG -BILDER!! Er glad i hunder selv liksom, men det er ikke pent med et bilde av en yorkie på veggen. Du bør også minimere innredningen din, kvitt deg med bulkete møbler og dilldall.

Ellers bør kjøkkenet moderniseres....

Anonymous poster hash: b1d5c...527

• Liker 2
Skrevet

Overprist spør du meg.. jeg ville aldri kjøpt en sånn leilighet.

Anonymous poster hash: 49abb...999

• Liker 1
Skrevet

Grei nok til en person, men ville hatt den et annet sted...ikke i oslo. Adresse "sukkertoppveien" var søt i alle fall. :nigo:

Skrevet

Jeg antar at TS er selger, så jeg skal gi et lite tips for å få mulige kjøpere til å bli interessert: KVITT DEG MED HUNDESKULPTURER OG -BILDER!! Er glad i hunder selv liksom, men det er ikke pent med et bilde av en yorkie på veggen. Du bør også minimere innredningen din, kvitt deg med bulkete møbler og dilldall.

Ellers bør kjøkkenet moderniseres....

Anonymous poster hash: b1d5c...527

Typisk kvinnfolk på visning. Ser på dilldallting og kjøkkenskap.

Mens menn ser mer på byggkonstruksjon (byggeår 2005), avløp, energiøkonomisering, parkering etc.

Mens kvinner altså da kan henge seg opp i en hundeskulptur nåværende eier har.. Morsomt.

• Liker 1
Skrevet

Typisk kvinnfolk på visning. Ser på dilldallting og kjøkkenskap.

Mens menn ser mer på byggkonstruksjon (byggeår 2005), avløp, energiøkonomisering, parkering etc.

Mens kvinner altså da kan henge seg opp i en hundeskulptur nåværende eier har.. Morsomt.

Det betyr jo litt for helhetsinntrykket da. Selv forsøker jeg å se litt bort fra det, og heller fokuserer på mulighetene. Men personen du svarte her ga et tips for å få flere interessert, og jeg er helt enig. man ser jo ikke leiligheten for interiøret.

Anonymous poster hash: c21f0...f06

Skrevet

For en grusom interiørstil!

Anonymous poster hash: 12afa...be8
  • Liker 1
Skrevet

For en vanvittig dårlig presentert bolig! Fullt av støyende unødvendig skrot. Like Underpriset som alt annet, ikke noe mer enn alle andre...

Skrevet

Haha, skal du selge du da? Den var jo vanskelig å gjennomskue. :) Jeg klikker ikke på annonsen din.

Anonymous poster hash: ead1f...95b

så dum

Anonymous poster hash: 21e72...752

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...