AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Hei. Jeg har de siste årene fått nye føflekker på brystet og magen. Synes ikke dette ser noe fint ut i det hele tatt. Er det noen som har erfaring med å fjerne føflekker med laser? Får man merke da? Jeg har selv fjernet kirurgisk før og fikk kjempe stort arr (men da var det en stor føflekk jeg måtte fjerne). Anyone? Anonymous poster hash: 45463...57b
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Om føflekkene skal fjernes med laser eller kirurgi, er noe operatøren og ikke pasienten avgjør.Anonymous poster hash: 65fcc...a4c
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Hvis du fjerner dem kirurgisk blir de sendt inn til laboratorium for patologi og studert i mikroskop. Det er fordelen. Hvis de har dukket opp raskt det siste året burde kanskje legen vurdere hvilken metode du bør bruke. Føflekker som kommer raskt kan jo være litt skummelt. Anonymous poster hash: 591a9...2ac
Thorn Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Jeg har fjernet to med laser. De ble sendt inn for sjekk, så det gjelder ikke kun ved kirurgisk fjerning. Har ingen arr, bare såvidt en liten forhøyning i huden der føflekkene var. Måtte faktisk nesten lete etter det nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå