Gjest Embla s Skrevet 13. august 2004 #21 Del Skrevet 13. august 2004 Stakkars Lurven.. (men du var jo ikke akkurat veldig oppmerksom mot meg da jeg sto utenfor hos deg heller da.. Ikke så rart, kanskje - tatt i betraktning hva du holdt på med ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. august 2004 #22 Del Skrevet 13. august 2004 :fy: Hvorfor sa du det' date= da? Jeg har også livlig fantasi! Sorry men nå som vi vet at det bare er Lurven som leker "Scream", så er det jo egentlig bare en ganske hyggelig tanke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. august 2004 #23 Del Skrevet 13. august 2004 Kan du fly? [/quote ja vil du være med en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. august 2004 #24 Del Skrevet 13. august 2004 Stakkars Lurven.. (men du var jo ikke akkurat veldig oppmerksom mot meg da jeg sto utenfor hos deg heller da.. Ikke så rart, kanskje - tatt i betraktning hva du holdt på med ) du skulle ringt først jeg blir alltid så fjern når jeg strikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. august 2004 #25 Del Skrevet 13. august 2004 ja vil du være med en tur Nei, jeg bare lurte siden du kikket gjennom vinduet mitt i 4 etasje. Neste gang jeg vet at du står utenfor, skal jeg være naken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. august 2004 #26 Del Skrevet 13. august 2004 Nei, jeg bare lurte siden du kikket gjennom vinduet mitt i 4 etasje. Neste gang jeg vet at du står utenfor, skal jeg være naken. ja da får jeg stå utenfor men kan jeg komme inn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå