Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sikkert et noe merkelig spørsmål men... :-)

er det noen som vet hvilke ørepropper som er best? har kjøpt noen billige oransje greier, men de sklir bare ut og det blir liksom ikke helt stille..

må forberede meg på mye nattebråk nå som det er semesterstart... bakdelen med å bo i kollektiv, hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De jeg kjøpte sist er kjempegode. De beste jeg noen gang har hatt faktisk. Stenger ikke snorkinga til sambo helt ute da - men alle høye og lyse toner stenges ute. Hører f.eks ikke når telefonen ringer, sambo spiller dataspill ol.

Proppene var billige - husker ikke hvor mye jeg betalte. Det er en eske på 5 par (orange) litt "rakettformet" kjøpt på apoteket. Merket er "Max Lite".

Skrevet

Min anbefaling finner du i rød eller blå rund boks på apoteket.

Følgende står på boksen:

"Physicians' choice. Silicone "Ear putty" Ear plugs."

Disse er utviklet for at svømmere ikke skal få vann i ørene og er de eneste jeg har prøvd som fjerner *all* lyd.

Skrevet

Veronal, er ikke det ubehagelig når de blir sååå tette`? kjenner jeg får litt klaus.. hehe. vanesak kanskje?

Skrevet

Har fått noen av en kompis som bruker slike i jobben; vet ikke hva de heter, men de er gule og rosa og på en måte litt T-formet.

Det blir litt vakum inni knollen når man legger seg med sånne, og jeg følte det var litt ekkelt de første gangene. Men det blir en vanesak. :wink:

Skrevet
Veronal' date=' er ikke det ubehagelig når de blir sååå tette`? kjenner jeg får litt klaus.. hehe. vanesak kanskje?[/quote']

Kanskje? Jeg synes i hvertfall det er deilig å ikke høre en eneste lyd utenom mine egne tanker. :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

"Sov i ro" i gul eske fra apoteket er de aller beste - uten tvil!

Gjest lilletroll
Skrevet

Tror hvilke som er best er individuelt...ingens ører er jo like....sov i ro synes jeg er HELT ubrukelig!! Mens de rakettformede som tidligere ble nevnt her er gode!! De jeg bruker til vanlig er noen gule som er smalere i ene enden som mannen min tar med fra jobb. (Jeg bruker ørepropper hver natt...) Har også prøvd sånne "voks" ørepropper, men DE var virkelig IKKE å anbefale!!! De blir jo helt myke av varmen i øret, og de var nesten ikke til å få ut igjen!!! Ekle og ubrukelige var de!!!

Skrevet

De gule sammentrykkbare greiene kjøpte jeg til min sønn til nyttårsaften i gjor (seks år og vettaskremt for høy lyd) og de funka alldeles supert!

Skrevet

Hvordan hører man vekkeklokke dersom man har sov-i-ro i ørene? Eller er det enda en fordel som følger med? :ler:

Skrevet

Det kommer an på vekkerklokken! "Min" vekkerklokke (på min side av sengen) høres helt fint, men samboeren sin lille pinglevekkerklokke derimot... :sove: Og vi bruker de oransje øreproppene fra apoteket, de er gode. Vi har prøvd det meste - jævla pappvegger i dette huset! :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...