WubWub Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Er det noen som vet om noen medisiner som har litt lik effekt som sobril minus de stygge bivirkningene (avhengighetsdannende, forverrer angst problematikk) ? Sobril er jo suveren på å ta knekken på angst men for de som har gått på sobril over en lengre periode så vet man at tilværelsen fort blir til et "sobril-helvete" når man til slutt ikke tør gå i postkassa eller ha persiennene åpne i leiligheten sin med mindre man har sobril innabords. Så da lurte jeg på om det finnes noen bedre alternativer som ikke fengsler et menneske i sitt eget sinn
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Er det noen som vet om noen medisiner som har litt lik effekt som sobril minus de stygge bivirkningene (avhengighetsdannende, forverrer angst problematikk) ? Sobril er jo suveren på å ta knekken på angst men for de som har gått på sobril over en lengre periode så vet man at tilværelsen fort blir til et "sobril-helvete" når man til slutt ikke tør gå i postkassa eller ha persiennene åpne i leiligheten sin med mindre man har sobril innabords. Så da lurte jeg på om det finnes noen bedre alternativer som ikke fengsler et menneske i sitt eget sinn Seroquel, atarax, nozinan, remeron (søvn), truxal feks Anonymous poster hash: 0592f...387
veraa94 Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Dette er vel noe du burde ta opp og diskutere med legen, ikke her?
WubWub Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2015 Dette er vel noe du burde ta opp og diskutere med legen, ikke her? Det har jeg tenkt til Men greit om jeg møter opp litt forberedt med litt bakgrunns informasjon , gode poeng og forslag.
Gjest Daenerys Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Tråden er ryddet for avsporing og helseskadelig råd. Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Daenerys, mod
Anbefalte innlegg