Gå til innhold

Når han du snakker med plutselig blir stille. Hva betyr det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er medlem av møteplassen og har opplevd noen få ganger at han jeg snakker med plutselig blir stille. Jeg har snakket med en i den siste tiden. Følte vi fikk en god kontakt og snakket der jevnlig. Likte han veldig godt. Plutselig ble han stilte. Har ikke hørt noe fra han på nesten 2 uker. Jeg har sett han har vært pålogget, men svarer ikke.

Hva kan det bety? At han har fått kontakt med en annen en som han heller vil satse på? Kan jo gi beskjed. Jeg begynner ikke å grine akkurat :fnise:

Har du opplevd det før?

Anonymous poster hash: 63426...75c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig. Fort gjort å "glemme" å svare en person, når det er andre mer spennende prosjekter der.

Anonymous poster hash: 17578...6df
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har opplevd det, og i mitt tilfelle var det fordi han hadde møtt en annen. Han var bare for feig til å si det rett ut, helt til jeg faktisk spurte. Jeg spurte fordi vi hadde avtalt date, og han dukket ikke opp... Er enig i at slike menn i det minste kunne gitt beskjed, ja!

Anonymous poster hash: 678d5...271
Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg har opplevd det samme. Bare glem han og kom deg videre :) Det kan godt være han fikk kontakt med en annen jente. Enig i at han kunne gitt beskjed da, men noen menn er litt feige. Det dukker nok opp en bedre en.

Skrevet

Han kan ha glemt å svare deg. Jeg er av den oppfatningen at det er viktig å ikke "mase" men du kan prøve å sende han en vennlig melding og spørre hvordan det går? Dersom du da ikke får noe svar burde du bare glemme han!

Skrevet

Jeg er medlem av møteplassen og har opplevd noen få ganger at han jeg snakker med plutselig blir stille. Jeg har snakket med en i den siste tiden. Følte vi fikk en god kontakt og snakket der jevnlig. Likte han veldig godt. Plutselig ble han stilte. Har ikke hørt noe fra han på nesten 2 uker. Jeg har sett han har vært pålogget, men svarer ikke.

Hva kan det bety? At han har fått kontakt med en annen en som han heller vil satse på? Kan jo gi beskjed. Jeg begynner ikke å grine akkurat :fnise:

Har du opplevd det før?

jeg har opplevd det samme før. Først var han gjerne kjempehipp på å skrive med meg. Men så forsvinner han. Har også opplevd at han sier ifra. Egentlig så legger jeg så lite i det når vi ikke har møtt hveandre at jeg ikke trenger å få høre at han har andre prosjekter. Får nok av mannfolk som er interessert uansett. Men det er dritkjipt å være på dateren. Hater dating. Er så mye styr med det.

Anonymous poster hash: 8a49b...460

• Liker 1
Skrevet

Har opplevd det samme selv og gjort det samme. Det betyr at han har mistet interessen av en eller annen grunn. Om man er på datingsider på nettet så må man bare venne seg til sånt

Anonymous poster hash: 234cd...6f0
Skrevet

Sorry damer, men det er fordi dere er kjedelige og holder søvndyssende samtaler med motparten.

Kombiner det med lite initiativ og dårlig samtaleføring, så er det spikeren i kista.

Anonymous poster hash: c9a5e...4bd
Skrevet

Enten har han bare glemt å svare deg (at han muligens snakker med flere og glemt deg) eller så dukket det opp noe bedre.

Skrevet (endret)

#1. Han føler han ikke har mer han vil si. Kan være fordi han allerede har sagt det han ville si, kan til og med være fordi det var ingenting som ga han grunn til å si noe mer. Its never just one mistake, never just one heartbreak. Whats done, is done, i dont want to talk about it.

#2. Han har truffet noen andre og/eller har mistet interessen.

#3. If you don't got nothing nice to say..

Endret av Ok2k
Skrevet

Har du opplevd det før?

Muligheter:

1) Han er ikke interessert lenger

2) Han er i et forhold og har fått dårlig samvittighet

3) Han har funnet en annen

4) Han er død (dama/kona busta han da han besøkte Møteplassen)

5) Han er på jordomseiling

6) Han har byttet datingside (muligheter: http://sukker.no http://match.com https://fjelldate.no)

7) Han er død (av naturlige årsaker)

8) Han har inngått et forhold

etc.

Mange muligheter med andre ord.

• Liker 1
Skrevet

Kan chate med noen fordi jeg gjeder meg selv om de er kjedlige. Etter noen uker orker jeg ikke mer og slutter å chate med dem.

Anonymous poster hash: 98dc5...d47

Skrevet

Muligheter:

1) Han er ikke interessert lenger

2) Han er i et forhold og har fått dårlig samvittighet

3) Han har funnet en annen

4) Han er død (dama/kona busta han da han besøkte Møteplassen)

5) Han er på jordomseiling

6) Han har byttet datingside (muligheter: http://sukker.no http://match.com https://fjelldate.no)

7) Han er død (av naturlige årsaker)

8) Han har inngått et forhold

etc.

Mange muligheter med andre ord.

Han kan da ikke være død når han er pålogget?

Uansett hva grunnen er, så det an å gi beskjed. Feks si "jeg tror ikke dette kommer til å funke. Lykke til videre" Det er frekt og feigt å bare bli stille. For den andre begynner jo å lure på hvorfor du plutselig ikke vil svare mer.

Anonymous poster hash: 9c36a...e39

Skrevet (endret)

Han kan da ikke være død når han er pålogget?

Uansett hva grunnen er, så det an å gi beskjed. Feks si "jeg tror ikke dette kommer til å funke. Lykke til videre" Det er frekt og feigt å bare bli stille. For den andre begynner jo å lure på hvorfor du plutselig ikke vil svare mer.

Anonymous poster hash: 9c36a...e39

Altså, hvis himmelen og helvete ikke har internett, så nekter i allefall jeg å dø :gullengel:

Kan jo være han døde mens han var pålogget?

Endret av lysløypa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...