marleen Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Idag har jeg spist dette, som dere sikkert vet skal jeg ned noen kilo.. 2 havregrynspannekaker ca 500 kalorier perr med litt jordbærsyltetøy uten sukker. 4 knekkebrød med mager servelat spist dent sukkerfrie dops 4 kalorier i hver.. spise 4 stykker så det blir ca : 16 kalorier er dette greit å spise for å gå ned i vekt? blir faktisk mett av dette på en dag svar seriøst, trenger hjelp
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Det seriøse svaret er at du trenger profesjonell hjelp. Nei, dette er ikke greit å spise for å gå ned i vekt. Det er ALTFOR lite mat. Anonymous poster hash: ee1bb...6a3 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Teller du kcal i sukkerfrie drops.....? Wow. Anonymous poster hash: 2c9b0...e29
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Kan du slutte å lage disse teite emnene? kjenner jeg blir skikkelig irritertet, egentlig. Anonymous poster hash: b0cea...9b9 1
Durinur Skrevet 18. februar 2015 #6 Skrevet 18. februar 2015 Du mangler mange viktige vitaminer og makronæringsstoffer som proteiner, som kroppen trenger for å prestere optimalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå