Catie' Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Jeg har de siste månedene brukt Decleor Hydra Floral Rich Cream som dagkrem. Huden min har vært så rar, og det var først i går jeg kom til å tenke at kanskje det er denne kremen som har gjort det. Jeg antok at den var det beste av det beste siden den har blitt rost så opp i skyene, men kanskje den ikke passer min hud? Huden min i kinnene er blitt så ujevn (som i "klumpete", ikke fargen på den), porene mine har blitt ekstremt synlige og jeg er mer rosa i huden i kinnene enn jeg har pleid å være, den ser nærmest irritert ut. Det første punktet er det jeg har hengt meg mest opp i. Ingen ansiktssminke jeg har prøvd de siste månedene (og det er en del) har sett bra ut på meg i det hele tatt, men jeg har hele tiden tenkt at det var enten sminken eller huden min det var noe galt med, ikke kremen. Det legger seg så rart oppå huden, det "grumsete" ut og klissete egentlig selv om det ikke er klissete å ta på. Er det noen som har opplevd tilsvarende med denne kremen? Evt andre negative erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Det er ikke gitt at et produkt er bra for din hud selv om andre liker den/den er dyr. Declèor bruker veldig mange "naturlige" oljer som kan gi irritasjon eller allergiske reaksjoner. Kanskje du trenger mer fukt enn fett, og da er gjerne den kremen for rik for din hud. Anonymous poster hash: 53b2d...1fe
Prestekragen Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Jeg reagerte også på den. Fikk masse nupper
Professor Orm Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Det gir definitivt mening, essensielle oljer har enormt potensiale for irritasjon. Poster igjen denne ypperlige artikkelen fra Paula Begoun. http://www.paulaschoice.com/expert-advice/sensitive-skin/_/skin-irritation-your-worst-enemy 1
vimsefrøken Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Veldig mange reagerer på oljene i Decleor sine produkter, så selv om mange roser denne kremen er det ikke gitt at den passer for alle. Selv likte jeg denne kremen, men den gjorde huden min veldig fet, så den passet bare i de skikkelig kalde vintermånedene.
Gjest Sunshine23 Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Jeg å. Jeg fikk både nupper og kviser av den kremen. Den gikk rett i søpla dessverre.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #7 Skrevet 18. februar 2015 Det er ikke gitt at et produkt er bra for din hud selv om andre liker den/den er dyr. Declèor bruker veldig mange "naturlige" oljer som kan gi irritasjon eller allergiske reaksjoner. Kanskje du trenger mer fukt enn fett, og da er gjerne den kremen for rik for din hud. Anonymous poster hash: 53b2d...1fe Denne kremen gir fukt, er for dehydrert hud Anonymous poster hash: e3860...868 1
Blablab Skrevet 18. februar 2015 #8 Skrevet 18. februar 2015 Jeg reagerte også med kviser og nupper. Synd, for den ga veldig bra med fukt.
Gjest Ludodama Skrevet 19. februar 2015 #9 Skrevet 19. februar 2015 Jeg reagerer sånn på alt fra Decleor, bortsett fra cleansing water. Den nye micellar cleansing water reagerer jeg også på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå