Gjest Jacklost Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 (endret) En tråd hvor man kan nevne matvarer og alt annet av varer i butikken som man har lagt merke til at er borte. Nå har jeg lagt merke til at Mer drikkene er vekke, det er første gangen jeg har vært skikkelig lei meg fordi et produkt er vekke Endret 9. september 2015 av Jacklost
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Maarud gårsgull Åneei. Det var en av favorittene Anonymous poster hash: 586da...3e6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 ShioAnonymous poster hash: c55ba...5ef
Gjest Jacklost Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 ShioAnonymous poster hash: c55ba...5ef Forsvant det i år
Flavio Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Da var dere rett og slett ikke mange nok som likte dette produktet til at det var lønnsomt å lagerføre det. Sorry, men så enkelt er det. Har selv sett ting fordufte fra markedet, og det hjelper ikke å føle at man har ekslusiv smak, når ting er utilgjengelig. 1
Gjest Jacklost Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 Da var dere rett og slett ikke mange nok som likte dette produktet til at det var lønnsomt å lagerføre det. Sorry, men så enkelt er det. Har selv sett ting fordufte fra markedet, og det hjelper ikke å føle at man har ekslusiv smak, når ting er utilgjengelig. Hvilket produkt
Gjest Jacklost Skrevet 19. august 2015 #8 Skrevet 19. august 2015 Bamser Paprika er borte virker det som
Gjest imperio Skrevet 19. august 2015 #9 Skrevet 19. august 2015 Bamser Paprika er borte virker det som nei?! kødder du?! Det er favoritten min Mener noen sa de trodde det var borte, men så var det ikke allikevel.. så nå er det borte?
Gjest Keikolina Skrevet 19. august 2015 #10 Skrevet 19. august 2015 Jeg likte de bamsene, men de var jo så dyre.
Gjest Jacklost Skrevet 19. august 2015 #11 Skrevet 19. august 2015 nei?! kødder du?! Det er favoritten min Mener noen sa de trodde det var borte, men så var det ikke allikevel.. så nå er det borte? Jeg så noen i en butikk i Skjetten men andre plasser har jeg ikke sett dem, og i hvert fall ikke her i Ålesund Håper ikke de er borte da, jeg spiste dem mye når jeg var liten Jeg savner den med salt, den var god med
Gjest Jacklost Skrevet 19. august 2015 #12 Skrevet 19. august 2015 Å gud, jeg savner den Mer drikken med Bringebær eller solbær så mye Jeg likte den så godt, jeg ville bare ha mer når jeg drakk den
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #13 Skrevet 19. august 2015 Fanta Peach Anonymous poster hash: a7472...40e
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #14 Skrevet 19. august 2015 Bamser Paprika er borte virker det som Vi har det på meny. Anonymous poster hash: 237db...a67
Gjest Jacklost Skrevet 19. august 2015 #15 Skrevet 19. august 2015 Vi har det på meny. Anonymous poster hash: 237db...a67 Det var på Meny i Skjetten jeg så dem, har du eller noen her sett det på andre butikk kjeder?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #16 Skrevet 19. august 2015 Det var på Meny i Skjetten jeg så dem, har du eller noen her sett det på andre butikk kjeder? Nei det har jeg ikke,jobber på meny eneste derfor jeg vet. men det er en vare som finnes det går sikkert ann å spørre butikken om det er en vare de kan ta inn. vi tar stadig inn nye varer vis kunder spør. Anonymous poster hash: 237db...a67
LadyGirl Skrevet 19. august 2015 #17 Skrevet 19. august 2015 Fanta Peach Anonymous poster hash: a7472...40e Har jeg aldri sett i norge engang (men har fått med meg at det varierer fra butikk og steder) men kjøpte en kasse av det i sverige nettopp, første gang jeg har sett det
Rumle Skrevet 19. august 2015 #18 Skrevet 19. august 2015 Bamser Paprika er borte virker det som Har du smakt paprikahjertene de solgte i sommer? Tror det var litt samme greien - de var i alle fall utrolig gode. Håper de blir varige.
Gjest Jacklost Skrevet 19. august 2015 #19 Skrevet 19. august 2015 Har du smakt paprikahjertene de solgte i sommer? Tror det var litt samme greien - de var i alle fall utrolig gode. Håper de blir varige. Jo men jeg syns ikke de var så gode Jeg likte den de hadde for 10+ år siden mye mer, de var mindre og hadde mye mer papira på seg Og nå har de tatt vekk chipsen i chicken and chips potetegullen og kyllingvingene smaker ikke godt lenger o.O O:
Gjest Jacklost Skrevet 19. august 2015 #20 Skrevet 19. august 2015 Nei det har jeg ikke,jobber på meny eneste derfor jeg vet. men det er en vare som finnes det går sikkert ann å spørre butikken om det er en vare de kan ta inn. vi tar stadig inn nye varer vis kunder spør. Anonymous poster hash: 237db...a67 Kanskje det bare er Ålesund sine butikker som er treige Hvor ble det av tv godteriet mon tro? De syns jeg var koselige å spise, jeg ville kjøpt dem nå med uansett om jeg er 23 bare fordi jeg syns det er hyggelig med slike poser med litt av alt som jeg liker Husker noen her Willy godteriposen som de brukte å selge på Rimi før med Willy figuren på? Jeg har ikke sett den nye kvikklunsjen eller stratosen heller trass i at mange her sier at de har smakt den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå