Gå til innhold

Styrketrening, hvor ofte for å få resultater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å trene mer styrketrening, særlig for lår og rumpe. Noen som vet omtrent hvor ofte jeg må trene disse kroppsdelene, for å få resultater over tid? Og hvor mange øvelser per økt?

Kan legge til at jeg er veldig vant med trening, både kondisjons- og styrketrening. Greia er bare at jeg vil fokusere litt ekstra på nettopp styrketrening for lår og rumpe :)

Hilsen jente, 20 år.

Anonymous poster hash: 41ddb...8f5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt 3 ganger i uka, variert med hvor tunge øktene var, noen kjempetunge, andre lettere og med andre øvelser. Jeg gjør masse forskjellig når det kommer til bein og rumpe, blir fort lei av de samme tingene.

Gjest Runforit
Skrevet

Tung styrke, gjerne helkroppsprogram 3 ganger i uka på ca. 45 min per gang vil gi tydelige resultater.

Skrevet

Jeg trener styrke tre ganger i uka, hvor én av disse går til bein og lår. Jeg merker i alle fall stadig forbedring og kan øke vekter, så hvis du kun skal trene rumpe og lår kan du fint klare deg med 2 ganger i uka. Men det vil selvfølgelig ikke skade om du går oftere, og tre-fire dager i uka vil selvfølgelig føre til raskere resultater ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...