Gå til innhold

Sitter og mimrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat sittet og sett deler av videoen som ble tatt opp i bryllupet vårt...........

Sukk.......

Synd det er over så fort !

Sørg for å nyte det, damer, og sørg for å få det på tape. For jeg har veldig stor glede av å få sett alt jeg gikk glipp av der og da.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg :-) Det er så deilig å sitte å se en skikkelig video av alt sammen i ettertid

Gjest Bertine
Skrevet

Jepp, det gikk så alt for fort!!!

Vi har 6 timer med film, som vi ikke har fått sett igjenom enda... Utrolig kjekt å ha !!! :-) :-)

Skrevet

Takk for tipset. Jeg tror jeg skal finne noen som kan filme neste år... :)

Skrevet

Jeg har allerede ordnet med proff videofotograf som skal redigere filmen i samråd med oss! Vil ikke unnvære å ha seansen på film nei! :danse:

Skrevet

En kamerat av Kristian er veldig flink til å filme så vi skal få han til å filme bryllupet da.

Og mamman til han som skal være forlovern min, (som faktisk egentlig er en nær venn av Kristian) er en veldig flink fotograf så vi skal spørre om hun kunne tenke seg å ta bilder under bryllupet.

Da blir det litt biligere.. penger penger penger

Skrevet

Vi skal få to kamerater til å filme i kirken, så vi kan få med alt og fra forskjellige vinkler. Han ene skal også filme taler og andre ting under festen.

Har også avtalt med en som skal fotografere.

Skrevet

Enig med tex.....Glad vi har video av hele bryllupet...

Skrevet

Vi har gitt diverse personer ansvaret for det. Greit å ha to stykker som får med seg forskjellige ting og som filmer fra to vinkler. Gleder meg til å se allerede...

Skrevet

Han som har filmet oss (god kompis av oss begge) klipper sammen filmen for tiden, og jeg gleder meg sånn til å se den!!! :-) Var så hektisk på selve dagen at jeg gikk glipp av mange av de små detaljene og nyansene. Skal bli stas å se det på film!!!

Vi hadde to kameraer med ulik vinkel i kirken og to andre kameraer som ble brukt på begynnelsen av festen mens de to som ble brukt i kirken stod på lading. Så brukte vi "kirkekameraene" igjen utover kvelden.

Sørg for å ha nok kameraer/ekstra batterier om dere vil ha alt på film. Hadde vært veldig kjedelig om vi kun hadde hatt de to som ble brukt i kirken og de måtte stått på lading under middagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...