AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Når jeg var unge på 80-tallet så kjøpte foreldrene våre mye rart av godteri når vi var på ferie i Tyskland og Danmark. Jeg husker blant annet et kindereggdyr, ganske stor (syntes jeg som unge) og tror at det var en spargebørse av gjennomsiktig plast men med et dyre hode og dyrebakende. Inni var det mange bitte små kinderegg, ren sjokolade men tror de var inni folie. Noen andre som hadde en sånn og husker hva de ble kalt?Anonymous poster hash: 28d3a...869
Gjest Margit Spat Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Jeg husker ikke hva de ble kalt, men jeg kan huske dem. Er ganske sikker på at man kunne få kjøpt dem her i landet, også på tidlig -90-tallet, eller deromkring.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Jeg husker ikke hva de ble kalt, men jeg kan huske dem. Er ganske sikker på at man kunne få kjøpt dem her i landet, også på tidlig -90-tallet, eller deromkring. Kan godt hende at de ble solgt her og Anonymous poster hash: 28d3a...869
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå