AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Sønnen min på nøyaktig 2 år har vært syk siden fredag og har så og si ikke spist noenting, kun drukket smoothie som man får kjøpt til barn. Nestlé sine. Det er ikke snakk om at han vil spise noe. Har prøvd å gi han alt vi har, men ingenting frister. Når begynner man å bekymre seg for dette? Altså jeg er allerede bekymret, men de sier at syke barn kan gå uten mat en stund så lenge de får i seg væske.Anonymous poster hash: e11db...5b1 1
Gjest Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Er jo en del næring i smoothies, og om han i tillegg drikker godt så kan han klare seg lenge
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Min datter gikk fem dager med minimal matlyst pga kraftig halsbetennelse. Hun er ett år, og fikk i grunnen bare i seg morsmelk, litt smoothie og vann de dagene. I følge legen var det null problem!Anonymous poster hash: 97f59...113
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 I morgen er det på tide med et legebesøk. Selv om han neppe er dehydrert, så er det på tide å få barnet undersøkt hos lege. Anonymous poster hash: 66af2...0c9
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Det viktigste er at de får i seg væske, som vann. Vann er den beste medisin. Om de spiser en halv banan iløpet av en dag, og en kjeks neste dag, og kanskje litt smoothie, så er det helt greit, så lenge de får i seg vann hver dag. Anonymous poster hash: 59c54...ea0
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #7 Skrevet 18. februar 2015 Det du kan gjøre er å putte noe oppi smoothien? (Havregryn/frø el).. Da får barnet hvertfall litt mer næring:) ellers er væske det som er viktig..Anonymous poster hash: 0d058...e65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå