Sjørosa Skrevet 17. februar 2015 #1 Del Skrevet 17. februar 2015 Utvalget av feriehus er enormt. Noen som har vært der og kan fortelle meg hvor vi trygt kan leie hus. Noen tips til utleiere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 17. februar 2015 #2 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg ville sjekket norwegianvilla.no de har vi leid av før og har leid av de når vi skal tilbake i september. Kjempe koselig hus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shae Skrevet 5. mars 2015 #3 Del Skrevet 5. mars 2015 Om du ikke har fått booket så send meg PM, jeg har villa du kan få leie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Del Skrevet 5. mars 2015 Det er flott å feriere i Orlando og mye å oppleve for store og små. Jeg har et nytt økovennlige hus til 6 personer pluss baby i Orlando som jeg leier ut. Alt er nytt og moderne i huset som er på 200 kvm med interiør i lyse og avstemte farger, 3 soverom med walk-in closet og 3 bad, vestvendt privat basseng og 2 terrasser med sittegruppe og solsenger. Gratis trådløst internet og fri bruk av telefon lokalt. Huset ligger landlig til i den nye resorten - Serenity, lokalisert i et naturområde med vann og skog som grenser inn mot Disneyworld og 30 minutter å kjøre fra Orlando Internasjonale flyplass I resorten er det et flott og romslig klubbhus med treningssenter, gamesrom, stort basseng og boblebad med sittegrupper og solsenger. Nærmeste restaurant er Santa Fe, og det er et godt tilbud av restauranter i umiddelbar nærhet. Starbucks, døgnåpen Walmart, Publix, McDonalds, bensinstasjoner, legesenter, golfbaner med mer. Det er ca. 10 minutter å kjøre til Disney-parkene. Anonymous poster hash: a9d02...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå