Gjest tinky Skrevet 11. august 2004 #1 Skrevet 11. august 2004 Er det noen som vet hvor mye det koster å sette opp håret hos frisør?
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #2 Skrevet 11. august 2004 Det er nok forskjell fra frisør til frisør og hvor fancy frisyre du skal ha, men jeg betalte 1000,- for frisyre og make up da jeg giftet meg. En vanlig festfrisyre vil nok komme på halvparten. Er det derimot i Oslo nå skal gjøre det, har jeg forstått det slik at de timepris. Hilsen Lille meg
Gjest tinky Skrevet 11. august 2004 #3 Skrevet 11. august 2004 Takk for svar! Jeg ringte noen frisører, og billigste pris per time var ca 440 kr. En annen frisør tok fra 550 kr til 750 kr. Synes det var litt dyrt.
Gjest tinky Skrevet 11. august 2004 #4 Skrevet 11. august 2004 440 kr var en grei pris, synes jeg, men ikke fra 550-750. Dette er "på landet".
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #5 Skrevet 12. august 2004 Når det nærmer seg 700,- synes jeg det begynner å bli dyrt, men det er jo litt avhengig av hva slags frisyre du skal ha. Men dersom du fikk timepriser sa de noe om hvor lang tid de regnet med å bruke? Kan jo fort bli veldig dyrt... Hilsen Lille meg
Tusenfryd Skrevet 12. august 2004 #6 Skrevet 12. august 2004 Jeg fikk satt opp håret m itt, det tok halvannen time, tror det kostet 650,-. Dette var midt i Oslo.
Gjest lilletroll Skrevet 12. august 2004 #7 Skrevet 12. august 2004 Jeg fikk satt opp mitt lange hår i Oslo for noen år siden, og da betalte jeg 1250 hvis ikke jeg husker feil...det var nok inkludert sminke også, forresten.....husker jeg syntes det var SVINEdyrt..... :-? Når jeg giftet meg husker jeg ikke hva jeg betalte for hår og sminke, men tror det lå på omtrent det samme.....men det var i Lillehammer, og 5 år senere eller noe sånt....Tror det varierer en del fra frisør til frisør, men det gjør jo kvaliteten også.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå