AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Etter 6månebers ufrivillig pause fra trening etter skade, skal starte opp igjen. Vant PT-timer og PT sa jeg skulle tenke over hvilke mål jeg har med treninga. Jeg har aldri egentlig hatt ett spesifikk mål med trening, men trent fordi det interesserer meg og fordi jeg får koblet av. Jeg tenker at det kan være litt krydder med mål, men hva kunne det vært? Forslag? Jeg er glad i alt av trening, men liker litt tempo og cross-fit lignandes trening. Ikke så opptar av utseendet på kroppen. Allikevel føler jeg meg feit og dvask etter mange månder uten påkjenninger. Gleder meg til rumpa og låra tar form igjen, men det kommer jo uansett om jeg har mål eller ikke... Så hva slags mål kan jeg sette meg? Hvilke mål satte du deg?Anonymous poster hash: 86ff6...197
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Fysiske mål som antall pull ups, push up, antall kg, klare pistol squat, løpe 5 km på 25 min, delta i halvmaraton, delta i triathlon osv. Komme seg inn i en favorittbukse som har blitt for liten. Kunne føle seg vel i kroppsnære klær. Bare noen forslag Anonymous poster hash: 5b910...e0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå