AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Jeg og han jeg har noe på gang med, pleier alltid å snakke dagen lang. Helt fra morgen til kveld. Ikke nødvendigvis konstant, men noen ganger på meldinger, så litt snapchat og noen ganger ringes vi. Men når han er med kompiser, hender det han kutter all kontakt. Sender jeg en snap, åpner han uten å svare meg. Derimot om han fester med kompiser, så snakker han til meg nesten hele tiden. Skjønner at han vil være med kompisene når de først møtes, men synes det er litt rart når jeg ikke hører et ord fra han på flere dager plutselig. Hvorfor gjør han sånn? Er det fordi han er flau over meg, eller?Anonymous poster hash: bff71...b63
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Jeg og han jeg har noe på gang med, pleier alltid å snakke dagen lang. Helt fra morgen til kveld. Ikke nødvendigvis konstant, men noen ganger på meldinger, så litt snapchat og noen ganger ringes vi. Men når han er med kompiser, hender det han kutter all kontakt. Sender jeg en snap, åpner han uten å svare meg. Derimot om han fester med kompiser, så snakker han til meg nesten hele tiden. Skjønner at han vil være med kompisene når de først møtes, men synes det er litt rart når jeg ikke hører et ord fra han på flere dager plutselig. Hvorfor gjør han sånn? Er det fordi han er flau over meg, eller?Anonymous poster hash: bff71...b63 Ja! Uten tvil!Anonymous poster hash: 283ac...e85
Gjest incognita Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Hva med at du ......holddegfast........... spør ham. 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Hva med at du ......holddegfast........... spør ham. Hahaha. Vi pleier å snakke om alt og han er åpen om alt, som regel før jeg rekker å spørre til og med. Men akkurat dette tar han ikke opp, og han sier heller ikke noe om det når jeg kødder med han.Anonymous poster hash: bff71...b63
Gjest incognita Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Hahaha. Vi pleier å snakke om alt og han er åpen om alt, som regel før jeg rekker å spørre til og med. Men akkurat dette tar han ikke opp, og han sier heller ikke noe om det når jeg kødder med han.Anonymous poster hash: bff71...b63 Så ikke kødd med ham om det da. Si "Du, pusekatten min. Når du er hos kameratene dine så svarer du meg ikke på snap og sms og hvasomhelst, hvorfor ikke det egentlig?" ta-da. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Jeg og han jeg har noe på gang med, pleier alltid å snakke dagen lang. Helt fra morgen til kveld. Ikke nødvendigvis konstant, men noen ganger på meldinger, så litt snapchat og noen ganger ringes vi. Men når han er med kompiser, hender det han kutter all kontakt. Sender jeg en snap, åpner han uten å svare meg. Derimot om han fester med kompiser, så snakker han til meg nesten hele tiden. Skjønner at han vil være med kompisene når de først møtes, men synes det er litt rart når jeg ikke hører et ord fra han på flere dager plutselig. Hvorfor gjør han sånn? Er det fordi han er flau over meg, eller?Anonymous poster hash: bff71...b63 Har det falt deg inn at han er av typen som ikke bruker mobilen når han er med kompiser? Mange jeg kjenner legger den helt vekk når de er med kompiser.Anonymous poster hash: 1c33b...e72
Nettinettet Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 Hvorfor skal han svare på deg når han er hos kameratene sine?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #8 Skrevet 17. februar 2015 Sikkert fordi han er opptatt. Jeg pleier ikke å sitte og chatte med folk på telefonen, hvis jeg er med noen andre IRL eller er opptatt med noe. Anonymous poster hash: 25a9a...e15
guttemann Skrevet 17. februar 2015 #9 Skrevet 17. februar 2015 Kan det være.... at han har folkeskikk? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå