Gå til innhold

Nattmat?

AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva med Helt ordinære brødskiver med div. pålegg? :fnise:

Anonymous poster hash: 66d37...8bd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pizzasnurrer?

Anonymous poster hash: bcbea...ba2
  • Liker 1
Skrevet

Gryterett er vel heller ikke mye stress? Ei stor gryte, som bare er å varme opp, samt loff og smør med papptallerkener? Skulle det bli masse igjen fungerer det fint å fryse ned eller som restemat dagen etter?

Anonymous poster hash: f52b1...c6b
Skrevet

En god suppe. Enkelt og godt.

Skrevet

Jeg ville hatt en suppe,gryterett eller lapskaus. Litt salt lapskaus etter alkohol og søte kaker er veldig godt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville hatt en suppe,gryterett eller lapskaus. Litt salt lapskaus etter alkohol og søte kaker er veldig godt.

Var det vi ville ha, sodd til nattmat, men det var ikke mulig for de som har lokalet. Måtte velge mellom tacotallerken, bakt potet og pølser... Jeg synes taco og bakt potet høres veldig mektig ut! Vi ville også ha noe salt, så går for snitter eller lefserull med spekemat, og litt diverse. TS.

Anonymous poster hash: 02be8...fdf

Skrevet

Vi hadde wienerpølser. Personalet trillet det rundt til bordene som en liten pølsevogn og det var kjempepopulært! Enkelt og greit. Må tilføye at det var gode pølser, da. Fra en lokal slakter, ikke noe MUK-griseri.

Anonymous poster hash: 42f1f...2c2
Skrevet

Hvis vi skal ha nattmat så blir det winerpølser. Synes det er helt greit. Det skal jo bare mette. Tenker det også blir mindre greier ut av det, greit å bare kunne ta en pølse i hånda.

Der fikk jeg en god ide :)

Takk :)

Anonymous poster hash: 358c3...9fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...