AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Jeg bor i en leilighet på 65 kvm. Vi er tre personer og det er to soverom. Jeg føler meg egentlig utakknemlig som har negative tanker om bosituasjonen, men vi har ikke råd til noe større før vi kan kjøpe selv. Vi har bodd i leilighet i tre år, og før det bodde jeg i en leilighet på rundt 40 kvm med eksen. Ingen har hage eller i det hele tatt en flekk å være ute på... Jeg er lei av å ha liten plass! Jeg ønsker meg et hus med hage, større stue og et kjøkken man kan ha plass på. Alt er så lite og jeg føler jeg ikke får puste av og til. Jeg kommer fra et stort hus med mange rom, og har nok aldri vendt meg til det. Vi er ikke materialistiske og har akkurat det vi trenger, med stram økonomi...Men vi klarer oss. Jeg føler meg så utakknemlig! Her har jeg en fantastisk mann og skjønt stebarn, og vi har det godt sammen. Men vi lever oppå hverandre. Lille har et fint rom, men det er likevel for lite. Plass til en seng, klær og noen leker, men ikke plass til å sitte i midten av rommet for å leke med tingene. Jeg synes det er så vondt å ikke kunne gi barnet mer, noe liknende jeg hadde. Jeg hadde et stort rom med nok av plass til å leke på. Barnet her tar med leker i stuen fordi det er det eneste rommet med plass, om hun ikke skulle lekt på badet.... Andre som føler det slik, eller har noen tanker? Kunne nok også trengt noen som "setter meg på plass" for å være utakknemlig. Anonymous poster hash: f311d...966
Helene Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 På en måte må du velge om dagens bosituasjon er bra nok. På en annen måte må du vurdere alternativer rundt der dere bor. Hva er dine verdier? Diskuter med din sambo.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 På en måte må du velge om dagens bosituasjon er bra nok. På en annen måte må du vurdere alternativer rundt der dere bor. Hva er dine verdier? Diskuter med din sambo. En er student i byen vi bor i, og alternativene er få om en skal ha to soverom til en god leiepris og umøblert. Anonymous poster hash: f311d...966
Gjest Seajewel Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 (endret) Hva med en studentfamilieleilighet? Kan de være større? Endret 17. februar 2015 av Seajewel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå