AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Hva er det vakreste / beste hotellet du har vært på? Min favoritt er Hotel Amaudo i vakre Guadeloupe: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g147304-d556196-Reviews-Hotel_Amaudo-Saint_Francois_Grande_Terre_Island_Guadeloupe.html Anonymous poster hash: 694a3...787
Rosewood Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Det må bli Hilton hotel i Venezia. Kjempefint
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Atlantis, The Palm. I Dubai. Anonymous poster hash: c004a...031
Ulzzang Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 (endret) Royal Park Hotel The Kyoto - Den er ikke fire stjerners engang, men fantastisk fint. God beliggenhet også! Når vi kom dit var jeg nervøs for at de hadde noen skjulte avgifter eller noe, så fin den var! Og relativt billig for å være Japan. NOI Vitacura i Santiago - Denne var ordentlig fin, 5 stjerners hotell. Den var litt som en gave til oss selv. Vi hadde jacuzzi i verandaen og fikk massasje og masse godt. Synes servicen var bare sånn OK, ikke dårlig overhodet, men man fikk liksom bedre service fra kelnerne når man skulle ha frokost, enn fra folka som jobbet bak skranken og sånt. Men det er et servicenivå som man kan forvente i Chile. Rommet var så stor og fin, med store vinduer og fin utsikt. Endret 17. februar 2015 av Ulzzang
Miss Lucky Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Jeg har vært på mange flotte hoteller, og det er litt vanskelig å bli enig med seg selv om hvilket som var aller flottest da de var flotte på ulike måter. Men tror delt førsteplass på min liste går til The Chedi (Muskat) , og Kempinsky Palm Jumeirah (Dubai) Andre flotte på listen min er Palazzo Villa Aminta (Stresa, Italia) Waldorf Astoria (NY) , Bellagio (Las Vegas)
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Dette hotellet på Naxos:http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g580192-d577555-Reviews-Boutique_Hotel_Glaros-Naxos_Town_Naxos_Cyclades.html Anonymous poster hash: 694a3...787
Gjest Lille-pus Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 Jeg tror jeg må si at det vakreste hotellet jeg har bodd på er Dalen Hotell. Det er et rent smykke i treverk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå