AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Jeg skal på treningssenteret å jogge i 40 min to ganger på speed 10 cirka på tredemølla. Dette bruker jeg å gjøre et par ganger i uken siden jeg slanker meg. men er det noen som vet hvor mange kalorier jeg trenger å en slik dg? Anonymous poster hash: d6abb...7f3
Gjest Runforit Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Kommer helt an på hva målet er. Oppgang, vedlikehold, nedgang. Hvor mange kcal spiser du? Du brenner ca din egen kroppsvekt i kcal per km.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Kommer helt an på hva målet er. Oppgang, vedlikehold, nedgang. Hvor mange kcal spiser du? Du brenner ca din egen kroppsvekt i kcal per km. Jeg vil opprettholde vekt. Jeg veier 50 kg, da vil jeg bare forbrenne rundt en 250 kalorier på 40 minutter d? Løper rundt 5 km på den tiden på mølla og d a køper jeg fort.... Anonymous poster hash: d6abb...7f3
Gjest Runforit Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 (endret) Jeg vil opprettholde vekt. Jeg veier 50 kg, da vil jeg bare forbrenne rundt en 250 kalorier på 40 minutter d? Løper rundt 5 km på den tiden på mølla og d a køper jeg fort.... Anonymous poster hash: d6abb...7f3 Da trenger du de kaloriene ekstra så du ikke går ned i vekt Endret 17. februar 2015 av Runforit
lissi2 Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Jeg vet jo ikke hvor mye jeg forbrenner. Regner med jeg bforbrenner midnre enn det som står på maskinen, blir hvertfall bare halvparten av de kaloriene som det står jeg skal forbrenne hvis jeg regner i fohold til min egen vekt...
Gjest Runforit Skrevet 18. februar 2015 #6 Skrevet 18. februar 2015 Jeg vet jo ikke hvor mye jeg forbrenner. Regner med jeg bforbrenner midnre enn det som står på maskinen, blir hvertfall bare halvparten av de kaloriene som det står jeg skal forbrenne hvis jeg regner i fohold til min egen vekt... Du brenner som sagt ca din egen kroppsvekt i kcal per km. Altså: veier du 60 kg så brenner du ca 60 kcal per km.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå