Nuttery Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Hvordan legger man pen neglelakk? Føler den enten A- blir lagt i sånne "striper" B - blir mer farge et sted, tynt lag et annet sted C - ALDRI tørker, så etter to timer kommer man borti noe så blir det hakk i den, eller at den blir stygg med en gang man prøver å legge lag 2 D - Den sitter ikke. Fliser av med en gang. Bruker base coat
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 I min erfaring kommer det ann på neglelakken. Av billige lakker synes jeg kun det er Isadora som er noe bra. Ellers OPI. Isadora tørker fort med to lag for meg, og holder seg bra. Nå stikker jeg fingrene under kaldt vann like etter å ha lagt ferdig neglelakken, fordi jeg synes det gjør at den stivner fortere. Anonymous poster hash: 677a0...5d4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Neglelakken har veldig mye å si, en billi neglelakk vil ikke se like bra ut som en dyrere av bedre kvalitet. Det er også viktig å bruke en god base og top coat, da sitter den mye bedre på og er mer skånsom for dine egne negler Anonymous poster hash: d88d4...00b
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Jeg synes også at negllakk oppfører seg mye bedre om jeg polerer neglene først, da blir den jevnere og sitter bedre. Jeg dropper gjerne den siste delen av fila (har fil med 4 forskjellige grader), slik at neglen er jevn, men fortsatt litt ru. Da sitter lakken mye bedre og er lettere å få jevn. Anonymous poster hash: 677a0...5d4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Bruk en base og topplakk av god kvalitet. Før du tar på baselakken er det viktig at du rengjør neglene dine med neglelakkfjerner for å få bort fett, såpe osv. Ta børsten mot kanten før du tar på lakk slik at du ikke har for mye lakk på børsten, da er det lettere å få det jevnt. For at lakken skal tørke fortere finnes det sprayer og dråper, eller du kan bruke en hurtigtørkende topplakk. Anonymous poster hash: 8b4bd...07a
peppermyntete Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Jeg har veldig gode erfaringer med essie, OPI og Isadora. Jeg bruker først base eller second nail lakken fra Isadora, så to lag lakk og avslutter med rapid dry top coat eller vanlig top coat og helt til slutt drying drops fra OPI. Lakken tørker med en gang og sitter en hel uke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå