Nadine Skrevet 11. august 2004 #1 Skrevet 11. august 2004 Har kommet til en fase der jeg føler jeg må forandre meg.. både psykisk og fysisk. Gått gjennom en del dette året, og en total "make over" kunne ikke skade Regner med at jeg skal prøve å gå ned rundt 10 kg.. Men for å gjøre alt dette litt enklere, så lurte jeg på om det var noen som har lyst til å holde meg med selskap? Alltid mye lettere å holde motivasjoen oppe om det er noen som går gjennom det samme som man kan skravle med Så, om det er noen som vil kaste seg på, så bare si fra! Hadde vært kjempekoselig
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2004 #2 Skrevet 11. august 2004 *kikker ned på føttene* Jeg er barbeint og har ikke sett noe til skoa dine. Men siden jeg senest søndag sa at jeg skulle begynne å bevege skrotten min etter 15 stillesittende år, så kan jeg alltids slå meg med. Målet er ikke vektreduksjon (OK, jeg har et par kose-kilo som har sneket seg på, men de er ikke så plagsomme at jeg er villig til å plage meg selv unødig), men å komme i form og føle meg bedre i kroppen. Sprekre, mykere, sterkere? Siden jeg skrøt av ny start sist søndag har jeg svettet en hel del, men det har vært i solsteiken. Jeg har immidlertid klart å holde meg sjokoladefri siden da, en brag i seg selv, ettersom jeg sa at jeg kun får sjokolade når jeg trener. Men nå må jeg gå. Jeg skal utfordre den fryktede dørstokkmila og drar med mannen for moralsk styrke!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå