AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Da jeg ikke har g test i hus enda, kommer vel i posten snart, teste jeg med el test. Disse har slått ut på mine tidligere graviditeter. Pga svært varierende sykluser vet jeg ikke når ikm er, men antar jeg hadde el for ca 12-14 dager siden (eller lenger siden). Den første el testen jeg tok i dag morges var på god vei til å bli positiv, dog ikke helt positiv og manglet nok litt. Men da jeg prøvde på nytt to timer etterpå ble testen helt blank. Skimter kun såvidt teststreken på denne. Skal selvsagt teste med g test når jeg får, men er det noen av dere som har en formening om hva som kan ha skjedd. Vet at jeg ikke har hatt el i det siste, da jeg ser dette på el slimet.. Tusen takk til dere som gidder svare. Anonymous poster hash: a7afc...0da
Enamorada Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Den første gangen brukte du morgen urin. To timer senere var urinen ikke så konsentrert og dermed svakere resultater.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 TS: Men allikevel, når en tester etter el har jeg hørt det er best å teste på ettermiddagen? Derfor jeg syntes det var rart resultatet ble svakere jo lenger ut på dagen?Anonymous poster hash: a7afc...0da
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 TS: Men allikevel, når en tester etter el har jeg hørt det er best å teste på ettermiddagen? Derfor jeg syntes det var rart resultatet ble svakere jo lenger ut på dagen?Anonymous poster hash: a7afc...0da Jo, men det er fordi at LH nivået stiger på ettermiddagen. Men det skjer kun ved eggløsning og det har du ikke nå, sant? Det er evt hcg testen slår ut på nå og det krever konsentrert urin om du skal få tidlig utslag. Anonymous poster hash: 9ca96...62c
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 TS: Ok, da skjønner jeg. Takk for oppklaring Men tror du i mitt tilfelle at den kanskje har slått ut litt på hcg på første test? At viss ikke ville den vært lik på begge tidspunkt? Dette blir selvsagt bare spekulering og ingenting er sikkert før jeg får g test i hus. Er bare så fryktelig spent og vil ikke gi slipp på håpet mitt Anonymous poster hash: a7afc...0da
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 En nesten positiv test sier de vell er negativ? At det ikke "finnes" nesten positiv ? Så da var altså begge negative ? Anonymous poster hash: c0f9f...73b
Gjest Wei Wei Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 En nesten positiv test sier de vell er negativ? At det ikke "finnes" nesten positiv ? Så da var altså begge negative ?Anonymous poster hash: c0f9f...73b Helt riktig.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #8 Skrevet 17. februar 2015 TS: Det er jo sant, men da er det jo egentlig enda merkeligere at de ble så totalt forskjellige med så kort mellomrom? Den som jeg kaller for nesten positiv, var foresten like sterk som det sterkeste jeg får når jeg finner el med disse testene. Har aldri pleid å få helt like sterk strek.Anonymous poster hash: a7afc...0da
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #9 Skrevet 17. februar 2015 Da tester du nok på feil tid Du kan jo kjøpe cb digital, disse bruker jeg å de er enten positive eller negative, viser smilefjes ved positiv Har tidligere også brukt strimler å hatt nesten like streker selv:) men dette har ikke betydd positivt hos meg hvertfall Hvis de setningene hadde mening Hehe Anonymous poster hash: c0f9f...73b
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #10 Skrevet 17. februar 2015 TS: Takk for tips! Men har tidligere vært flink til å tempe sammen med å bruke el tester, så alt har vist til at det er da el har vært. Men er nok sikrere med en cb test Tviler egentlig på jeg er gravid nå, så håper bare TR kan dukke opp snart, så jeg kan få en ny sjangse.Anonymous poster hash: a7afc...0da
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #11 Skrevet 17. februar 2015 Skjønner jeg lykke til , krysser fingrer Anonymous poster hash: c0f9f...73b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå