Pusen Skrevet 11. august 2004 #1 Skrevet 11. august 2004 Har gått i 7 mnd og hatt skitvondt i tenna etter at jeg borret 3 hull. Tannebissedoktoren har sagt hele tiden at dette er heeeelt normalt hver gang jeg har ringt og spurt. Gikk til en annen tannlege forrige uke. Han tok ut fyllingen og la inn en provisorisk; og vips! Ikke vondt et sekund. Nå kan jeg tygge helt vanlig uten smerter av noe slag for første gang på 7 måneder! Jippi! Det jeg lurer på er om jeg rett og slett kan få tilbake pengene? Brukte 2000 kr på en jobb som gjorde ettertiden til et smertehelvete... Hvordan går jeg frem?
jordbær Skrevet 11. august 2004 #2 Skrevet 11. august 2004 Send en skriftlig klage til tannlegen. Hvis ikke dette hjelper, tar du kontakt med forbrukerrådet og følger deres klagegang.
nyibyen Skrevet 12. august 2004 #4 Skrevet 12. august 2004 Det er så godt som umulig å få noe tilbake dessverre... Jeg fikk utført en særdeles dårlig rotfylling (kostet flere tusen) og hele tanna sprakk kort tid etter. Da måtte jeg legge inn BRO! Og det kostet 14000 (og mye lidelse og smerte - jeg har litt tannlegeangst). Snakket med tannlegenes klagesentral eller hva det heter, men der fikk jeg vite at tannleger er så beskyttet på alle bauger og kanter at det ikke er noen vits å prøve. :evil: Tannleger er no' herk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå