AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Datingsiden for skilte og aleneforeldre? (akkurat som de da kan garantere at det ikke er en utroskaps-dating-side;-) Anonymous poster hash: e7780...4bb
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Datingsiden for skilte og aleneforeldre? (akkurat som de da kan garantere at det ikke er en utroskaps-dating-side;-) Anonymous poster hash: e7780...4bb Var innom, men fant ingenting som passet for meg. Syns idé er kjempe god. For det er ikke bare bare og få kommet seg på noe date, når kvinnfolket finner ut at man allerede har 2 unger. Anonymous poster hash: 42b39...7a7
Nettinettet Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Jeg håper det kommer en norskprodusert slik nettside.. De som driver nextlove er de samme som driver victoria milan (utroskapside) og noen flere kopi sider. Det er ingen kontroll over de som er registrert og det er også en del falske profiler.. Men ja, ideen er god, og det er behov for en slik side eller app. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Jeg leter ikke bevisst etter en annen aleneforelder selv om jeg er det selv, så jeg kommer ikke til å få en profil der.Anonymous poster hash: 86b59...d89 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 "Nextlove - datingsiden for de som allerede har rota det til. Nå kan du rote det enda mer til med dine, mine og våre barn!" Anonymous poster hash: 73a76...92e 6
Foffo Skrevet 25. mars 2015 #6 Skrevet 25. mars 2015 Andre dating sider er mye bedre! Bærer preg at de er nye og få brukere. Dårlig søkemotor og kundeservice svarer aldri...
pompdelux Skrevet 26. mars 2015 #7 Skrevet 26. mars 2015 Syntes i grunn alle datingsider er no drit jeg, og Nextlove føyer seg inn i den rekken.. Nå har jeg prøvd de alle uten å egentlig finne annet enn de samme på alle sidene, og ingenting som tiltaler meg.. så da får man gå over til det gode gamledagse Sosialisering i virkeligheten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå