AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Jeg er litt misfornøyd med nesa mi, hvordan den ser ut i profil på høyre side, eller den ser ikke stygg ut i profilen heller, men når jeg ser mot høyre ser nesen rar ut, og jeg hater det. Jeg er en smal nese og en ganske rett nese, og liker hvordan nesen min ser ut på venstre side, men den er ikke helt symmetrisk, den er bittelite større på høyre side, ikke noe mange legger merke til, men jeg gjør det. Det verste er at noen kan finne på å kommentere at jeg har en så fin og rett nese, men jeg syns den ser merkelig ut på høyre side, ettersom den er litt større på denne siden. Jeg har til og med vurdert å rette litt på nesen, men samtidig mistenker jeg at jeg er for kritisk og kanskje ser det andre ikke ser. Blir litt forvirret av meg selv. Andre som har samme tanker eller har noe å si til meg? Anonymous poster hash: 12d8d...900
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Jeg tenker at du har for mye fritid. Anonymous poster hash: fe9e9...6ce
Gjest C'est la vie:) Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Om man bruker tid på å tenke på slike ting, kan en alltids klare å finne noe en gjerne ville endret på med sitt utseende. Om du tenker mye over det, vil det få større og større plass av tanker til en ender opp med å overtenke. Det blir nesten som å si majones flere ganger etter hverandre. Til slutt mister ordet mening og en revurderer hele ordets eksistens og skrivemåte. Om en trekker det til din mening om nesen din, tror jeg at du har tenkt på det såpass mange ganger at du ikke ser nesen for det den er lengre. Den er nok veldig fin slik den er.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Jeg tenker at du har for mye fritid. Anonymous poster hash: fe9e9...6ce Har ikke mer fritid enn andre, jobber og studerer som de fleste i tyveårene gjør, men jeg ser jo nesa hver gang jeg ser meg selv i speilet Anonymous poster hash: 12d8d...900
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Om man bruker tid på å tenke på slike ting, kan en alltids klare å finne noe en gjerne ville endret på med sitt utseende. Om du tenker mye over det, vil det få større og større plass av tanker til en ender opp med å overtenke. Det blir nesten som å si majones flere ganger etter hverandre. Til slutt mister ordet mening og en revurderer hele ordets eksistens og skrivemåte. Om en trekker det til din mening om nesen din, tror jeg at du har tenkt på det såpass mange ganger at du ikke ser nesen for det den er lengre. Den er nok veldig fin slik den er. Jeg trøster meg selv med det i blant, at det nok er jeg som overanalyserer og skaper problemer, men jeg klarer bare ikke å like hvordan nesen ser ut på høyre side, har ikke stor nese heller, men at den er litt større på høyre side irriterer meg, og den ser ekstra rar ut når jeg ser mot høyre *weirdo-alert* Takk for svar, skal prøve å ikke tenke på dette Anonymous poster hash: 12d8d...900
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 (endret) Jeg visste ikke at nesen kunne vaere asymmetrisk, men ene delen av ansiktet kan jo vaere det. Har lest at Tom Cruise har et asymmetrisk ansikt, men han er ná fortsatt sett pá som meget populaer blant skuespillerne. Det er nok lett for de fleste av oss á se noe vi ikke liker sá godt ved oss sjólve, jeg klager en del over mitt ene óye. Den skulle visst vaere asymmetrisk etter hva jeg fikk hóre av óyelegen, og dette kan fortsatt plage meg til tider. Báde mannen min og noen andre ser ikke pá óyet mitt pá samme máte som meg, men jeg ser veldig godt hva som jeg mener er galt med óyet mitt. Ná próver jeg á jobbe mer med fokuset mitt, og próver som best á akseptere det som ikke kan forandres pá. Og hvis andre ikke ser dette sá godt, hvorfor burde jeg da la dette ta over tankene mine helt? Dette kan fortsatt plage meg til tider, men jeg begynner med á bli flinkere til á se pá det som er positivt ved meg sjólv, og á próve med á stirre mindre pá mitt ansikt pá speilet, men ogsá á tenke mindre pá det jeg ser pá som ikke helt perfekt med det ene óyet. Det er lett á tenke for mye pá slikt som dette, men hvis andre ikke ser dette pá deg, sá er det nok ikke like ille som det du tenker. Endret 17. februar 2015 av SunflowerPenguin
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 Nesa mi er også rett fra den ene siden, men har en "klump" på neseryggen som er ganske synlig fra den andre siden. Liker nesa mi, jeg. Tror også at din sikkert ser helt fin ut. Men har man lyst, har man lov synes jeg. Anonymous poster hash: b3346...442
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #8 Skrevet 17. februar 2015 Jeg visste ikke at nesen kunne vaere asymmetrisk, men ene delen av ansiktet kan jo vaere det. Har lest at Tom Cruise har et asymmetrisk ansikt, men han er ná fortsatt sett pá som meget populaer blant skuespillerne. Det er nok lett for de fleste av oss á se noe vi ikke liker sá godt ved oss sjólve, jeg klager en del over mitt ene óye. Den skulle visst vaere asymmetrisk etter hva jeg fikk hóre av óyelegen, og dette kan fortsatt plage meg til tider. Báde mannen min og noen andre ser ikke pá óyet mitt pá samme máte som meg, men jeg ser veldig godt hva som jeg mener er galt med óyet mitt. Ná próver jeg á jobbe mer med fokuset mitt, og próver som best á akseptere det som ikke kan forandres pá. Og hvis andre ikke ser dette sá godt, hvorfor burde jeg da la dette ta over tankene mine helt? Dette kan fortsatt plage meg til tider, men jeg begynner med á bli flinkere til á se pá det som er positivt ved meg sjólv, og á próve med á stirre mindre pá mitt ansikt pá speilet, men ogsá á tenke mindre pá det jeg ser pá som ikke helt perfekt med det ene óyet. Det er lett á tenke for mye pá slikt som dette, men hvis andre ikke ser dette pá deg, sá er det nok ikke like ille som det du tenker. Syns det er fint å lese om andres erfaringer når det gjelder dette, får meg til å tenke at alle har noe de ikke er fornøyd med som andre ikke legger merke til En er jo som regel mer kritisk til seg selv enn en er mot andre. En burde konsentere mer på det en er fornøyd med, men det er litt vanskelig å praktisere det, jeg unngår for eksempel konstant på å bli tatt bilde av på høyre side av ansiktet, for da kommer det jeg misliker ved meg selv veldig godt til syne. Anonymous poster hash: 12d8d...900
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #9 Skrevet 17. februar 2015 Nesa mi er også rett fra den ene siden, men har en "klump" på neseryggen som er ganske synlig fra den andre siden. Liker nesa mi, jeg. Tror også at din sikkert ser helt fin ut. Men har man lyst, har man lov synes jeg. Anonymous poster hash: b3346...442 Nesen min er litt bredere på toppen av nesen på høyre siden og det kommer godt til syns når jeg ser til høyre, jeg misliker det, men får prøve å ikke tenke på det så mye. Anonymous poster hash: 12d8d...900
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 17. februar 2015 #10 Skrevet 17. februar 2015 Syns det er fint å lese om andres erfaringer når det gjelder dette, får meg til å tenke at alle har noe de ikke er fornøyd med som andre ikke legger merke til En er jo som regel mer kritisk til seg selv enn en er mot andre. En burde konsentere mer på det en er fornøyd med, men det er litt vanskelig å praktisere det, jeg unngår for eksempel konstant på å bli tatt bilde av på høyre side av ansiktet, for da kommer det jeg misliker ved meg selv veldig godt til syne. Anonymous poster hash: 12d8d...900 Ja, det er sant i at de fleste vil ha noe de ikke er fornóyd med. Jeg tar mindre bilder av meg sjólv for tiden. Men det er heller ikke nódvendig á ta bilder hele tiden. Det er ikke lett á plutselig forandre seg med dette og á tenke bedre om hva du ikke liker ved deg sjólv, men en kan jobbe videre med det fokuset der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå