AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg pleier å være veldig kåt så fort sambo er i nærheten, vi er fortsatt ganske nyforelsket Men det er ikke alltid at kroppen rekker å henge med på det huet vil, så ofte bruker vi mye spytt for å gjøre det vått på utsiden rundt skjedeåpningen når vi skal ha sex. Jeg er våt nok inni. Det er ikke noe problem der og da, bortsett fra at vi må være litt forsiktige i begynnelsen, jeg tror kanskje jeg er litt trang? Sexen er god, og det er ingen ubehageligheter der og da. Ihvertfall, etterpå - og spesielt om han kommer inni meg - så svir det som et helvete! Det er en blanding av helt grusom svie, litt kløe, og rett og slett verking. Går jeg på do etterpå tar jeg ofte en myk klut med iskaldt vann i skrittet for å kjøle meg ned. Jeg har ikke sopp, det var min første tanke, men jeg har tatt canestenkurer uten at det har hjulpet, og mannen har vært hos legen til undersøkelse så ikke vi har en ond sirkel gående. Har heller ingen problemer utenom etter sex. Det er kun vondt utenpå, ikke inni. Det går som oftest over til neste morgen om vi har sex på kvelden, eller i løpet av noen timer når det er på morgenen. Men det skal jo ikke være sånn?! Morgensex kan vi nesten bare glemme om jeg må ta truse på de første timene etterpå... Noen som har noen tips, eller vet hva dette kan være? Anonymous poster hash: e0b47...b49 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/913107-voldsom-svie-etter-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 17. februar 2015 #2 Del Skrevet 17. februar 2015 Uff, stakkars deg da. Dette er jo ikke noe morsomt. Post-coital vaginal sårhet (for å bruke litt store ord) skyldes ofte at kvinnen ikke er fuktig nok, og derfor trenger litt hjelp. Enten så bør kjæresten din bruke mer tid på forspillet slik at du er skikkelig fuktig (en del kvinner er kjempekåte i hodet, men kroppen henger ikke med), eller så kan dere bruke godt med glidekrem/glidemiddel. Hvis du synes det er litt pinlig og/eller stemningsødeleggende, så finnes det også vaginalgel som hjelper til med å holde slimhinnene i skjeden fuktige. Du får dette på apoteket under merker som Replens MD hormonfri vaginalgel og Rephresh. En annen mulighet - beklageligvis - er at du kan være allergisk mot spermaen til kjæresten din. Det viktigste da er å skylle skjeden rett etter sex med lunkent vann slik at du får ut spermaen, samt unngå parfymerte produkter og annet som kan irritere pH-miljøet i skjeden. Igjen vil jeg anbefale de produktene jeg nevnte ovenfor (eller lignende), da de også bidrar til å opprettholde et normal skjedemiljø. I tillegg kan dere jo prøve at kjæresten din ikke kommer inni deg for å se om det hjelper. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/913107-voldsom-svie-etter-sex/#findComment-15939406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Del Skrevet 17. februar 2015 Høres ut som du er allergisk mot sæd.. Det er jeg og vi har blitt nødt til å kutte ut at han kommer i meg. Utrolig kjipt, men det er bedre enn å ha vondt=) Anonymous poster hash: 8622d...45f Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/913107-voldsom-svie-etter-sex/#findComment-15939462 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Del Skrevet 17. februar 2015 Takk for svar begge to! Uff, stakkars deg da. Dette er jo ikke noe morsomt. Post-coital vaginal sårhet (for å bruke litt store ord) skyldes ofte at kvinnen ikke er fuktig nok, og derfor trenger litt hjelp. Enten så bør kjæresten din bruke mer tid på forspillet slik at du er skikkelig fuktig (en del kvinner er kjempekåte i hodet, men kroppen henger ikke med), eller så kan dere bruke godt med glidekrem/glidemiddel. Hvis du synes det er litt pinlig og/eller stemningsødeleggende, så finnes det også vaginalgel som hjelper til med å holde slimhinnene i skjeden fuktige. Du får dette på apoteket under merker som Replens MD hormonfri vaginalgel og Rephresh. En annen mulighet - beklageligvis - er at du kan være allergisk mot spermaen til kjæresten din. Det viktigste da er å skylle skjeden rett etter sex med lunkent vann slik at du får ut spermaen, samt unngå parfymerte produkter og annet som kan irritere pH-miljøet i skjeden. Igjen vil jeg anbefale de produktene jeg nevnte ovenfor (eller lignende), da de også bidrar til å opprettholde et normal skjedemiljø. I tillegg kan dere jo prøve at kjæresten din ikke kommer inni deg for å se om det hjelper. Så bra at det finnes en gel! Er det noe man bruker hele tiden, eller kun før sex? Er frytkelig irriterende at jeg ikke blir våt nok, for jeg har kjempelyst i hodet! Er det mulig å bare være allergisk mot hans sperm? For det har ikke skjedd med noen andre jeg har vært med tidligere. Og når du sier det - så bruker han dobbel dusj på hele kroppen, kan det ha noe å si? Kanskje jeg burde kjøpe Asan Mann til ham Anonymous poster hash: e0b47...b49 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/913107-voldsom-svie-etter-sex/#findComment-15939904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 17. februar 2015 #5 Del Skrevet 17. februar 2015 Takk for svar begge to! Så bra at det finnes en gel! Er det noe man bruker hele tiden, eller kun før sex? Er frytkelig irriterende at jeg ikke blir våt nok, for jeg har kjempelyst i hodet! Er det mulig å bare være allergisk mot hans sperm? For det har ikke skjedd med noen andre jeg har vært med tidligere. Og når du sier det - så bruker han dobbel dusj på hele kroppen, kan det ha noe å si? Kanskje jeg burde kjøpe Asan Mann til ham Anonymous poster hash: e0b47...b49 Du kan bruke gelen som en slags kur. En applikator inneholder nok gel til tre dager, og den fester seg til slimhinnene i skjeden. Hos meg holder effekten av en kur seg ei stund etterpå (2-6 uker). I tillegg kan du ta en applikator før du går til sengs og utsiktene for litt sengehygge er tilstede. Er slik jeg gjør det når hodet sier "JAJAJA!" men kroppen nekter å samarbeide og underlivet er tørrere enn en ørken. Det er ikke utenkelig at du også reagerer på dusjsåpa til kjæresten din. Prøv ei uten parfyme og se om det blir bedre. Ønsker deg masse, masse lykke til og håper det ordner seg for deg raskt og med veldig enkle tiltak. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/913107-voldsom-svie-etter-sex/#findComment-15940069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #6 Del Skrevet 17. februar 2015 Du kan bruke gelen som en slags kur. En applikator inneholder nok gel til tre dager, og den fester seg til slimhinnene i skjeden. Hos meg holder effekten av en kur seg ei stund etterpå (2-6 uker). I tillegg kan du ta en applikator før du går til sengs og utsiktene for litt sengehygge er tilstede. Er slik jeg gjør det når hodet sier "JAJAJA!" men kroppen nekter å samarbeide og underlivet er tørrere enn en ørken. Det er ikke utenkelig at du også reagerer på dusjsåpa til kjæresten din. Prøv ei uten parfyme og se om det blir bedre. Ønsker deg masse, masse lykke til og håper det ordner seg for deg raskt og med veldig enkle tiltak. Tusen takk for gode svar og råd! Stikker på apoteket rett etter jobb idag! Anonymous poster hash: e0b47...b49 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/913107-voldsom-svie-etter-sex/#findComment-15940266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #7 Del Skrevet 17. februar 2015 Det kan være at du har sopp. Ta en tur til apoteket og kjøp Canesten stikkpille plus krem Anonymous poster hash: bad80...d35 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/913107-voldsom-svie-etter-sex/#findComment-15941404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå