Gå til innhold

Bomull G-strenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner man dette? Altså, 100 % bomull. Jeg har hørt at det er best å bruke bomull-undertøy med tanke på at bomull "puster" og er bedre for generell hygiene "der nede".

På forhånd takk!

Anonymous poster hash: 434a8...4f0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor finner man dette? Altså, 100 % bomull. Jeg har hørt at det er best å bruke bomull-undertøy med tanke på at bomull "puster" og er bedre for generell hygiene "der nede".

På forhånd takk!

Om du vil ha bedre hygiene der nede bør du først og fremst kutte ut string.

Anonymous poster hash: 44c18...4dc

• Liker 2
Skrevet

Er du gutt. Så er det heldigvis ikke noe problem hva gjelder hygiene. Siden det er mye lenger avstand mellom bakteriebombene som ikke skal blandes.

Da finner du et bredt utvalg av tangaer i 100% bomull her: http://www.ebay.com/sch/Mens-Clothing-/1059/i.html?_from=R40%7CR40%7CR40&_nkw=cotton+thong

Eller her: http://www.aliexpress.com/premium/mens-cotton-thong.html?ltype=wholesale&SearchText=mens+cotton+thong&isPremium=y&d=y&origin=y&initiative_id=SB_20150217020608&isViewCP=y&catId=0

Anonymous poster hash: cfc38...8ab
Skrevet

jeg kjøper mine fra HM, de er vel 95% men jeg har ikke fått sopp etter at jeg begynte å bruke dem. jeg kan ikke bruke vanlige bomulls truser, da jeg svetter for mye og får sopp av det.

Anonymous poster hash: 8cbe4...f3f

Skrevet

For det første er jeg ikke mann!? Jeg bruker g-streng, og orker virkelig ikke å gå med vanlige truser. Jeg opplever at de trusene glir inn i rumpesprekken og er generelt ganske ubehagelige å gå med. Så jeg vil heller bruke bomull g-strenger for å gjøre det litt bedre.

Og jeg har selvfølgelig god intimhygiene uansett, men ja - jeg har slitt med litt vond lukt og kløe der nede.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøper mine på HM og Cubus.

Jeg har forøvrig aldri opplevd slike problemer som stringtruser er beryktet av. Kanskje fordi jeg konsekvent bruker bomull og alltid vasker på 90°.

Andre stringtruser/truser tåler jo bare 30°. Klart det kan gi problemer.

Anonymous poster hash: e96b3...979

Skrevet

jeg kjøper mine fra HM, de er vel 95% men jeg har ikke fått sopp etter at jeg begynte å bruke dem. jeg kan ikke bruke vanlige bomulls truser, da jeg svetter for mye og får sopp av det.

Anonymous poster hash: 8cbe4...f3f

Jeg er i samme situasjon. Vanlige truser gir meg sopp fordi det blir for varmt. String i bomull har aldri gitt meg problemer.. :-) og de fra HM er gode og kan vaskes på 90 grader.

Anonymous poster hash: 4233d...796

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...