AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Jeg har i det siste mistenkt at jeg kan være gravid, da jeg har en del tegn. Men jeg har også hatt en trykkende følelse i underlivet. Klarer ikke helt forklare følelsen, da jeg aldri har opplevd den før. Men det kan både trykke, og føles som om noe er inni skjeden eller noe slik. Er så vanskelig å forklare at jeg gir opp på det Men det jeg lurer på, er dette noe jeg bare skal legge bort å glemme, eller kan det være enda et tegn? Har også hatt vonde bryst, men det rare er at det bare er niplene, og ikke resten. Det er skikkelig vondt, å jeg kan så vidt være borti dem. Kjipt for kjæresten som er helt gal etter dem Er dette også normalt? Tror nok ikke det er pga så (kan være det), da jeg verken har gjort aktiviteter som skaper friksjon (Går på krykker for øyeblikket så er mye stillesitting), og heller ikke har gått mye med bh da det er så ubehagelig. Jeg skal ta test i morgen eller en dag denne uka, men vil bare vite om dette er tegn på graviditet eller om jeg bare er paranoid. Kan også være hodet mitt som spiller meg et puss, igjen. Anonymous poster hash: 7d84b...b06
Gjest Runforit Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Ømme brystvorter kan være tegn ja. Men ikke trykk inni skjeden. Mer mensmurringer, stikninger i livmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå