AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Hei, jeg og eksen var veldig gode venner i over et år etter bruddet og det gikk bra mye fordi vi har vokst (jeg har blitt voksen) og vi har samme hobby. Vi var av og på første året etter det ble slutt også trengte hun pause. Hun tok faktisk kontakt etter 6mnd. Vi hang sammen igjen og gjorde som før, kino,shoppe osv og vår felles hobby. Til det faktsike spørsmålet nå, Jeg kom meg ikke hjem fra ho en kveld/natt ( jeg kunne hvis jeg måtte, men det hadde tatt lang tid, 1-2timer). Jeg fikk bli sa hun og hun inviterte meg opp i sengen faktisk. Det hadde jeg aldri trodd fordi jeg var klar til å legge meg på gulvet med pute og pledd. Liten studenthybel. Vi lå og holdt rundt hverandre hele den natten. Det var liksom helt riktig og det var en sterk god følese. Akkurat som om dette var helt riktig. Morgenen etter begynte vi å små rote bare med hender da, men allikvel seksuelt. Men det stoppe fordi vi måtte rekke jobb osv. Etter det daffet kontakten veldig mye. Mye kanskje fordi hun flyttet nettopp til en annen by som er langt unna. Vi møttes 2-3 ganger etter det og snakket aldri om det som hadde skjedd. Det var connection da vi holdt godt rundt hverandre hele den natten. Nå har vi ikke snakket sammen på snart 11mnd og hun far faktisk fått seg kjæreste... Mye av mine føleser for henne er borte, men ikke alt. Jeg kunne tenke meg å få kontakt med henne, men vet ikke hvordan. Vi er heller ikke venner på facebook.(skjedde etter bruddet av jeg slettet ho) Jeg tør ikke sende venne-forespørsel... Hva kan jeg skrive til henne? vil også drive videre med felles hobby. Jeg vil ta kontakt og snakke litt først og så kanskje beklage det som en gang skjedde og jeg har angret veldig og jeg er glad at hun har funnet seg en ny. (dette ble mye lengre enn planlagt) Vi er begge 22/23. Anonymous poster hash: 8d8a4...839
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Skjønte ikke om du ønsker å være kjæreste med henne igjen, eller bare venn? Hvis du har følelser for henne, er det kanskje ikke så lurt med kontakt siden hun nå har fått seg ny kjæreste? Anonymous poster hash: 47dae...c99
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Skjønte ikke om du ønsker å være kjæreste med henne igjen, eller bare venn? Hvis du har følelser for henne, er det kanskje ikke så lurt med kontakt siden hun nå har fått seg ny kjæreste? Anonymous poster hash: 47dae...c99 Bare venn ! jaja, ferdig med henne.. Anonymous poster hash: 8d8a4...839
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå